12/03/2021
Hospital de Sant Celoni al final del passadis de la UCI, a la 2na planta, va ser just despres d'entrar a una habitació on als peus del llit hi havia una manta.En aquell moment se'm va posar la pell de gallina i va ser on vaig veure la situació en la que estavem passant.
Vaig veure la Dona que portava l'EPI mirant per la finestra al final del passadís, m'hi vaig acostar i vaig fer la foto.
Despres d'uns instants de silenci i haver fet la foto sense que se'n adones vam seguir endevant per acabar de veure el que estava passant a l'hospital.
Nova publicació a el 9Nou