29/03/2020
Per totes aquelles dones i homes emprenadors/es a qui ara més que mai hem de donar el nostre suport. Vindran temps de canvis i haurem de lluitar per seguir endavant
Pels que sou nous per aquí, jo sóc la Sílvia. Fa 2 anys vaig deixar la meva feina estable per fer el que més m’agradava, regalar moments per sempre, i després de formar-me vaig obrir el meu propi estudi de fotografia. Sóc mare de dos petits, el Jan i la Gina i fa 8 anys que sóc manresana d’adopció.
Quan tot això acabi, recorda el petit comerç, i ves a comprar-hi, som els teus veïns, amics i familiars
Repte acceptat !
Si us he etiquetat, seguiu el repte! Poseu una foto vostre i deixeu que la gent us digui coses boniques!