19/12/2015
si coneixeu algun aficionat a la fotografia clàssica en Blanc i Negre i que li agradaria poder-les revelar ell mateix i tornar a sentir la màgia d'aquell moment, tinc 2 Kits en venda , de quan anava a ensenyar a revelar a la Presó de Lleida , a Pardinyes, a Soses , a Barruera ,etc....Ampliadora OPEMUS, marginador,rellotge, pinces , cubetes, tanc de revelat...
150€