08/06/2021
Fa uns mesos que vaig impartir un taller al grup de 2n de Gràfica Publicitaria del EASD Serra i Abella. Taller de fotografia perquè poguessin donar forma definitiva a les idees que ja tenien plantejades i treballades amb en Joan Morales. Aquí el resultat de la feina ben feta!! Felicitats! 😍
Els alumnes de 2n de Gráfica publicitària celebren els premis del concurs Talent i empresa, tot mostrant els seus cartells del Dia internacional de la salut i la prevenció de riscos laborals.
Alumna guanyadora: Andrea Bernal. Alumnes amb menció: Marc Avellaneda, Sara Camarena, Josep Vea, Raul Otero, i Adrià Vila. Professor: Joan Morales. Agraïments a l'ex-alumna Anna Esplandiu pel taller de fotografia impartit.
.exe .98