Ivet Jornet Fotografia

Ivet Jornet Fotografia Fotografia de producte i marca personal
[email protected]

17/06/2026

Les millors sessions no s'improvisen.

Es construeixen.

Amb converses.
Amb referències.
Amb llum.
Amb emocions.
Amb una idea clara de com vols explicar-te.

Per això gran part de la feina passa abans que aparegui la càmera.

I probablement és la part més important de totes.


Al vídeo d'avui t'ensenyo una mica del procés que normalment ningú veu.

Hi ha una cosa que molta gent no espera quan arriba a una sessió de fotos:Que gairebé no parlem de fotos al principi.Amb...
16/06/2026

Hi ha una cosa que molta gent no espera quan arriba a una sessió de fotos:
Que gairebé no parlem de fotos al principi.

Amb la Diana, per exemple, abans de pensar en llum o enquadraments, vam parlar de què volia transmetre quan algú entrés al seu espai. No com a professional… sinó com a presència.
I això és el que la gent sovint no entén: una bona sessió no comença amb la càmera, sinó amb preguntes.
Què vols que la gent senti quan pensi en tu?
Quina energia vols transmetre quan entren al teu espai? Web, xarxes socials, newsletters...

Perquè la imatge final no parla de com ets exactament, parla de com has decidit comunicar-te.
I això no surt per casualitat. Es construeix abans de disparar ni una sola foto.

👉 Si vols una sessió on la teva imatge estigui pensada des del que vols transmetre, escriu-me “INTENCIÓ” i t’explico com treballo aquest tipus de sessions.

15/06/2026

Moltes persones pensen que una sessió de marca personal comença el dia de les fotos.

Per mi, comença molt abans.

Comença entenent qui ets, què fas i com vols que et percebin.

Perquè abans de crear imatges, m'interessa entendre la persona que hi ha darrere de la marca.

I crec que això és el que fa que les fotografies acabin tenint sentit.



T'has plantejat mai què vols transmetre abans de pensar en les fotos?

La gent pensa que després d’una sessió el que t’emportes són fotos.Però sincerament? Normalment t’emportes molt més que ...
12/06/2026

La gent pensa que després d’una sessió el que t’emportes són fotos.

Però sincerament? Normalment t’emportes molt més que això.

T’emportes claredat, confiança i presència.

Perquè hi ha alguna cosa molt potent en veure’t des de fora i pensar: ostres… sí que semblo la persona que estic intentant construir.

I crec que aquest és el canvi real.

No només comunicar-te millor, sinó començar a reconèixer-te en la marca que estàs creant.

Per això les sessions de marca personal no són només contingut.

Moltes vegades són un abans i un després en la manera com ocupes espai.

I això… també es nota en com la teva marca es percep.

11/06/2026

El dia que et fas una bona sessió de marca personal no és un dia qualsevol.

No perquè tinguis “millors fotos”, sinó perquè canvies la manera com et perceps.

Hi ha emprenedores que porten mesos fent coses increïbles… però sense atrevir-se a ocupar espai.

Fins que un dia es veuen com realment són: una marca.

I aquí passa el clic.

Deixes de sentir-te algú que “està intentant-ho” i comences a reconèixer-te com algú que ja hi és.

Això és el que realment canvia.

📩 Si estàs en aquest punt, potser no necessites esperar més.

Comenta "MARCA" i t'explico com podem treballar juntes

Crec que moltes persones pensen que el difícil d’una sessió és la càmera.Però sincerament? La majoria de vegades el difí...
10/06/2026

Crec que moltes persones pensen que el difícil d’una sessió és la càmera.

Però sincerament? La majoria de vegades el difícil és veure’s.

Veure’s sense jutjar-se, sense pensar constantment: estic quedant rara?, no sé què fer amb les mans, jo no soc fotogènica.

I és normal perquè ens passem la vida veient-nos des de la inseguretat.

Per això una bona sessió de marca personal no va només de fer fotos boniques, va de crear un espai on et puguis relaxar prou per començar a mostrar-te tal com ets.

I hi ha un moment molt bonic que sempre passa: Quan deixes de pensar tant en com quedes… i simplement comences a ser tu.

T'hi atraveixes?

09/06/2026

“I si no sé posar?”
“I si surto malament?”

Aquesta por és molt més normal del que sembla.

Perquè en realitat no és por a la càmera.

És por a veure’t.

A no reconèixer-te.
A no agradar-te.
A no estar a l’altura de la imatge que tens al cap.

Però passa una cosa molt interessant quan deixes de controlar-ho tot:

Comences a ser tu.

I en aquell punt, les fotos deixen de ser una representació forçada… i passen a ser una versió real de la teva marca.

📩 I al següent vídeo et mostro què és el que realment canvia després d’una bona sessió.

Moltes vegades, quan algú diu:“ara mateix no em puc permetre una sessió” el que realment està dient és:“encara no sento ...
08/06/2026

Moltes vegades, quan algú diu:
“ara mateix no em puc permetre una sessió” el que realment està dient és:

“encara no sento que sigui prou marca per invertir en mi.”

I ho entenc perquè durant molt temps ens han fet pensar que la imatge és superficial.

Quan en realitat la imatge és percepció.

I avui dia, abans que algú et llegeixi, et compri o confiï en tu…primer et percep.

No es tracta de tenir fotos boniques, es tracta que la teva marca deixi de comunicar inseguretat, improvisació o invisibilitat.

Perquè la teva imatge ja està parlant.

La pregunta és: què està dient?

05/06/2026

“Ara mateix no em puc permetre una sessió.”

Aquesta frase no parla només de diners.

Parla de percepció.

De sentir que encara no ets prou “marca” per invertir en tu.

Però aquí hi ha la contradicció:

Com vols créixer com a marca… si no et mostres com una?

Avui en dia no guanya qui té el millor producte, guanya qui és percebut com a marca clara i coherent.

I la teva imatge forma part d’això.

No és un luxe.
És una eina.

📩 Al següent vídeo entrem en la por més silenciosa de totes: la de veure’t a càmera.

Crec que una de les mentides més grans que ens expliquem és:“Quan em senti segura, començaré.”Perquè normalment passa ex...
04/06/2026

Crec que una de les mentides més grans que ens expliquem és:

“Quan em senti segura, començaré.”

Perquè normalment passa exactament al revés.

La seguretat no arriba abans de mostrar-te, arriba després.

Després de repetir, d’atrevir-te, de veure’t, de deixar de pensar tant en si estàs preparada.

I això és una cosa que veig molt durant les sessions.

Moltes persones arriben nervioses, pensant que no saben posar.
Que no estan “en el punt”.

I de mica en mica… alguna cosa canvia.

No perquè de cop siguin diferents, sinó perquè comencen a veure’s amb més veritat.

I tu, com et veus?

Dirección

Passatge Montserrat Roig S/n
Badalona
08911

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Ivet Jornet Fotografia publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Ivet Jornet Fotografia:

Compartir

Categoría