17/05/2016
Co motivo do Día Internacional dos Museos, estarei esta fin de semana (sábado 21, domingo 22) no Museo Provincial do Mar (San Cibrao-Cervo) na I FEIRA DE ARTE NA REDE. Terei á venta un par de exemplares de fotografía analóxica, así como tamén expoñerei unha pequena parte do meu traballo dixital e analóxico. Espero vervos por alí!
Aproveito a nova e déixovos unhas fotografías realizadas cunha cámara analóxica de medio formato.
-----------------------------------------------------------------------------------
Con el motivo del Día Internacional de los Museos, estaré este fin de semana (sábado 21, domingo 22) en el Museo Provincial do Mar (San Cibrao-Cervo) en la I FEIRA DE ARTE NA REDE. Tendré a la venta un par de ejemplares de fotografía analógica, así como también expondré una pequeña parte de mi trabajo digital y analógico. Espero veros por allí!
Aprovecho la noticia y os dejo unas fotografías realizadas con una cámara analógica de medio formato.