01/11/2024
بقالي فترة عايز اكتب البوست ده ، ولكن لكثرة الاختبارات الفترة دي والناس الكتير اللي بيكلموني علشان يحجزوا معايا هخلص الحجوزات الي معايا بس
فـ أنا بفضل الله بطلت تصوير نهائى لا راجعه فيه
وده لأسباب كتير تخصني ، ومش مهم نتكلم فيها
لكن انا بإذن الله بطلت أبدا وده قرار لا رجعة فيه ان شاء الله
وعلي عيني وراسي الناس اللي كانت متعشمة اني أصورهم في افراحهم
وبالمناسبة أكتر وقت جالي فيه حجوزات وشغل كتير هو الوقت اللي انا قررت فيه أوقف ، وانا متأكد ان دي اختبارات كلها ولكن نحتسبها عند الله ، "مَن ترك شيئًا لله عوَّضه الله خيرًا منه"🤍🤍