11/09/2024
عدت فترة كبيرة جدا ً مكنتش مسكت الكاميرا، في شهر 12 اللي فات كلمت صديقي عمار عيد و نزلنا يوم سوا و قابلنا ناس كتير جميلة مصورين زمايلنا و اطفال كنا صورناهم من كذا سنة في الأعلام في الفيوم بس للاسف مع ضغط الشغل ركنت الكاميرا و مكنتش شفت الصور، انا لسه باصص على الصور بعد 10 شهور من وقت ما صورتهم و لقيت كام صورة كدة قولت اشاركهم معاكم، اتمنى يعجبوكم و يعجبوا أصحابهم ..