05/05/2022
موضوع كدا كنت عاوز اكلم فيه معاكوا من زمان
ب النسبه للناس الي تيجي تصور ابقي متفق معاهم ان حسابي يخلص يوم التصوير و مفيش حد بيعمل كدا الا من رحم ربي و بيخلص حسابه يوم التصوير
و تاني نقطه عندي البومات كتير ل افراح حسبها مخلصش و محدش بيسال و ارن عليهم محدش بيرد
و كمان في ناس بتتاخر عن الاستلام بسنه و اكتر كمان و بخلي الشغل عندي مع ان مفيش حد بيعمل كدا ف المجال دا و يجي لما يستلم يقولي اصل الصوره الفلانيه مش موجوده طيب ارد اقول اي
انا حرفيا بسيب المجال من كتر الي بيحصل. دا و. اني معايا عده بفلوس مش قليله و مفيش تقدير ف اي حاجه
و لما حد يجي و بيدفعش حسابه كله و انا متفق معاه بصير و بقول يمكن مش معاه لكن بكتشف بعد كدا انه بيبقي رايح عند ميكب ارتست بس سعرها اد سعري مرتين تلاته و بيدفعهم و هو ساكت
انا مش مسامح حد اكل عليا حقي
و الناس الي جت و اصورت مخلصتش حسبها و البومتها عندي قدمكوا اسبوع من انهارده بعد كدا محدش يجي يسالني ع حاجه و هبقي كدا عداني اعيب و زياده
واسف ع الاطاله