18/07/2024
حبايبي ولاد اخواتي و صاحباتي اللي في ثانوية عامة🐣🐣🙏🏻عارفة ان النتيجة طلعت بس النتيجة دي مش محدد لأي حاجة في الدنيا و لسة الحياة قدامكم بالطول و العرض تقدرو تحققو فيها { ناجاحات كتييير اوي } ( اكبر و أبعد و أعلى بكتير من الثانوية العامة ) 🙏🏻 بقولكم الكلام ده لإنه حقيقة و مالقتش حد يعرفني الحقيقة دي لما كنت في ثانوية عامة🙏🏻اما بالنسبة لاخواتي و صاحباتي اللي عندهم عيال في ثانوي خصوصا ( ولاد بلدي المصريين)🙏🏻الثانوية العامة (( سنة زي اي سنة دراسية )) مش مقياس لأي حاجة خالص قولوها للعيال و احضنوهم كتير و طبطبو عليهم و خليهم ياخدو كورسات في كل المجالات اللي بيحبوها و مهتمين يعرفو عنها☮️💟مفيش حاجة مستاهلة تكسرو ولادكم🙏🏻النتيجة دي مالهاش اي معنى ولا ليها اي علاقة بتحديد مصير ولادكم ولا ليها اي علاقة بالنجاح في حياتهم اللي جاية🙏🏻 افرحو بولادكم لإنهم كللهم يستحقو الفرحة ♥️♥️♥️♥️♥️الف الف مبروك حبايبي انتو الأمل و المستقبل يا عيال افرحووووو🐣🎉🥳🐣🎉 🥳