24/06/2021
آزيكم عاملين ايه ..💚
حابب بس أنوه على كام حاجه كدا 🌼
1- مفيش أى حجز بيتأكد بدون عربون نص تمن الباكدج اللى حضرتك عاوز تحجزه ، لإن العربون بيتحجز بيه معدات الشغل ودا بيكون تأكيد من حضرتك على الشغل
2- مينفعش بعد ما تحجز بيومين تكلمنى تقولى انا عاوز ألغى الحجز عشان حصلى ظروف ، للأسف العربون اللى بيتدفع مبيرجعش لإن بيتحجز بيه معدات أول حاجه ، تانى حاجه إنى لما بيجيلى أوردر بيومك مش بقبله لإن حضرتك أكدت حجزك ، مش بعد ما أحجز يومك وأحجز المعدات وألغى أي شغل يجيلى ف يومك تقوم حضرتك تلغى اليوم بتاعك وكمان عاوز العربون !!
الديبوزيت مبيرجعش 🚫
3- التأخييييير ، انا مش هحط ضريبه ع التأخير بس لو اتأخرت أكتر من ساعه عليا ولقيت الموبايل اتقفل او محدش بيرد أنا همشي 😃
4- تصوير الجماعيات مش فرض عليا دى زوق منى مش أكتر ، ف متجيش ف أول السيشن وتقولى عاوز اتصور مع اختى او امى او غيره !
بعد ما نخلص السيشن بنصور ١٠ صور جماعيات بالكتير ، مش كل واحد عاوز يتصور لوحده وتجبلى حوالى خمسين فرد !
5- تسليم الصور بيكون من ١٥ ل ٢٠ يوم بالكتير لو ف الأيام العاديه
لو ف ضغط شغل يبقى من ٢٠ ل ٢٥ يوم ولو أسمح قبل كدا بيتبعت
6- اخر حاجه ي جماعه انا ماليش اي علاقه برسوم كاميرا للمكان ، أنا برشح أفضل مكان ممكن اطلع فيه شغل كويس ، وحضرتك ليك أحقية الاختيار حسب البادجيت بتاعك
شكرا💚