09/01/2022
Det her er Hans. Er han ikke bare skøn 🙂
Jeg har fotograferet Hans hvert år siden 2017 - Det er jeg utrolig beæret over.
Det skal være en positiv og sjov oplevelse at blive fotograferet - og det er det altid med Hans.
Mangler du et autentisk foto af nogle du har kær ? - Så tøv endelig ikke med at kontakte mig.
Jeg kører pt vintertilbud i januar + februar :
Fotoshoot på ca 30 min : 500kr+moms pr. næse.
I får min. 5 redigerede billeder i farve + sort/hvid tilsendt på et link til dropbox og skal selv stå for fremkaldelse.