By_Reitz

By_Reitz Denne side er til min fotohobby. Her vil blive vist billeder taget og redigeret af mig.

Der er lys i lygten lille mor... 😉
01/11/2024

Der er lys i lygten lille mor... 😉

Jeg bruger tiden herhjemme på at blive bare lidt bedre venner med Photoshop. Der i blandt også deres AI. Det ene af diss...
11/10/2024

Jeg bruger tiden herhjemme på at blive bare lidt bedre venner med Photoshop. Der i blandt også deres AI.

Det ene af disse billeder er fremstillet ved hjælp af AI.

Kan i gætte hvilket?

Nøj det var svært 😅. Men godt selskab og en erfaring rigere 😁
31/07/2024

Nøj det var svært 😅. Men godt selskab og en erfaring rigere 😁

Der skal øves en del mere og læres lidt teknikker. Men er stadig fan af makro 😁
22/04/2024

Der skal øves en del mere og læres lidt teknikker. Men er stadig fan af makro 😁

Et enkelt makro mere
22/03/2024

Et enkelt makro mere

Lidt makro leg 😁
21/03/2024

Lidt makro leg 😁

Jeg elsker at lave portrætter, men det er hårdt arbejde 😁Så nogle gange er det altså rart med en "model" jeg kan flytte ...
06/03/2024

Jeg elsker at lave portrætter, men det er hårdt arbejde 😁

Så nogle gange er det altså rart med en "model" jeg kan flytte rundt på som det passer mig 😉

Der har været stille et stykke tid og der vil fortsat være mindre aktivitet end i 2023.Det bliver især portræt billeder ...
02/01/2024

Der har været stille et stykke tid og der vil fortsat være mindre aktivitet end i 2023.

Det bliver især portræt billeder jeg kommer til at tage færre af. Det tager for meget tid både at tage, men også at efterbehandle.

Kæresten og jeg købte hus i efteråret og det kræver en kærlig hånd. Så det bliver der jeg primært lægger min energi. Og så min træning selvfølgelig 💪.

Jeg har nogle aftaler i år, dem holder jeg selvfølgelig. Men det bliver med stor omhu hvis jeg vælger at sige ja til flere end dem der er.

Jeg satser ikke på at der bliver helt stille herinde og jeg håber i stadig er med mig når jeg igen får tid og overskud til at lave portrætter 😁❤️

Jeg var så heldig at jeg fik lov til at øve mig lidt mere på at tage billeder i en kirke.Tillykke til Mads og Sarah 💏
03/11/2023

Jeg var så heldig at jeg fik lov til at øve mig lidt mere på at tage billeder i en kirke.

Tillykke til Mads og Sarah 💏

For noget tid siden søgte jeg børn til efterårsfotografering. Det er ikke det nemmeste i verden og som stadig ny i portr...
24/10/2023

For noget tid siden søgte jeg børn til efterårsfotografering. Det er ikke det nemmeste i verden og som stadig ny i portrætverdenen, er der ting der skal øves.

Jeg havde fornøjelsen af William og Valdemar forrige weekend. På trods af regn og skepsis lykkedes det alligevel 😊

Adresse

Vesterborg
4953

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når By_Reitz sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til By_Reitz:

Del

Type