Hygge fotograferne

Hygge fotograferne Vi er et par foto nørder fra LEGO IT, der syntes at det er rigtig hyggeligt at tage billeder. Derf

Morten og undertegnede tænker, at det ved at være på tide at komme ud og skyde nogle billeder igen.Er der stadig nogen d...
22/04/2023

Morten og undertegnede tænker, at det ved at være på tide at komme ud og skyde nogle billeder igen.

Er der stadig nogen der har lyst til at få taget gratis portræt billeder, og er der nogen der har nogle ønsker til hvor vi skal skyde næste gang?

21/03/2020

Corona og Mette Frederiksens gode retningslinier for, hvordan vi kommer ud på den anden side af det her, gør det naturligvis umuligt, uansvarligt og ret dumt at samle 200-300 mennesker et sted i et par timer, og tage 5000-6000 billeder.

Vi vender naturligvis stærkt tilbage på den anden side af det her, og håber da stadig på at vi til den tid kan nå at få taget nogle fremragende forårsbilleder.

Vi holder formen ved lige med mere traditionelle fototure.

Her er der en solnedgang fra Marbæk, hvor Morten legede lidt med sin drone forleden dag.

Solen står op igen imorgen, og alt skal nok blive rigtig godt!

07/12/2019
Så er billederne klar fra turen i Plantorama Vejle i formiddags.Håber i bliver glade for billederne, og vi vil da gerne ...
07/12/2019

Så er billederne klar fra turen i Plantorama Vejle i formiddags.

Håber i bliver glade for billederne, og vi vil da gerne have et billede tilbage, hvis et par af billeder når under juletræet.

Glædelig jul!

Billederne er altid 100% gratis, og vi bruger selv CEWE Foto til at fremkalde billeder, da de er gode, billige og pålidelige.

Vi vil dog gerne have frivillige bidrag til køb af beach baneren, slikpinde til ungerne og andre ting, der kan gøre vores events bedre.

Hvis du lyst til at støtte os, så send et lille beløb via Mobilepay til BOX05710.

07/12/2019

Tak for en super hyggelig dag i Plantorama Vejle!

Nu går hverken Morten eller jeg voldsomt op i hverken planter eller jul, men det er eddermame et imponerende og flot julesetup de har lavet deroppe, der vil imponere de fleste børn og voksne 🙂

Lader batterierne op til hygge fotografering i Plantorama Vejle imorgen. Det er første gang at vi laver et event i Plant...
06/12/2019

Lader batterierne op til hygge fotografering i Plantorama Vejle imorgen.

Det er første gang at vi laver et event i Plantorama, men vi er sikre på at vi nok skal få skudt nogle helt fantastiske billeder i de fantastiske juleomgivelser deroppe, lige til at fremkalde og smide under træet om nogle uger 🙂

Vi glæder os og starter op fra kl. 10 👍

GODE STEDER TIL JULEFOTO SHOOT SØGESMorten og jeg lurer lidt på en hygge fotograf julefoto session, hvor vi kan få skudt...
21/10/2019

GODE STEDER TIL JULEFOTO SHOOT SØGES

Morten og jeg lurer lidt på en hygge fotograf julefoto session, hvor vi kan få skudt nogle billeder af unger, kærester, dyr, motorcykler og hvad i ellers kigger forbi med 🙂

Det skal være i starten af december, så billederne kan nå under træet i rammer, på kopper, på musemåtter osv.

Vi havde egentligt tænkt at Bryggen ville være god i noget juleby miljø eller sådan noget, men det har desværre ikke kunne lade sig gøre.

Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvor vi kan lave det?

Tænker at vi vil være der et par timer.

* Det skal helst være indendørs, da der kommer rigtig mange små børn
* Der skal være noget juleudsmykning. En juleby vil være optimal
* Det skal være let tilgængeligt, og sikkert for mindre børn

Kan se at i deler den, så for dem der ikke kender os 🙂

Hygge fotograferne er et lille hobby initiativ, hvor vi tager ud og tager billeder af dem der gider at møde op gratis.

Vi gør det udelukkende i håbet om, at nogen bliver rigtig glade for billederne, og fordi at vi syntes at det er super hyggeligt.

Se eventuelt vores showcase fotos under billeder på vores side.

27/09/2019
Så er vi klar med billederne fra sidste weekends fantastiske fototur, i skyttehushaven.Håber at i bliver glade for bille...
27/09/2019

Så er vi klar med billederne fra sidste weekends fantastiske fototur, i skyttehushaven.

Håber at i bliver glade for billederne, og tusind tak for at i kiggede forbi.

Billederne kan hentes her: https://drive.google.com/drive/folders/12hBJTRiIbF99v0lhlApAqGwVgA4VrSlv?usp=sharing

Bemærk: Hvis i har været forbi begge fotografer, så ligger “serierne” af billeder to forskellige steder i mappen.

Billederne ligger på drevet i 14 dage.

Herefter slettes de, og vi har IKKE mulighed for at fremskaffe dem igen. Derfor så få dem hentet i en fart.

Vi har udvalgt enkelte billeder til “showcase” på Facebook, i håbet om de kan lokke nogen ud næste gang, vi smutter ud og tager billeder et sted. (Se dem under billeder på siden)

Skriv til os hvis vi har udvalgt billeder i ikke ønsker skal være der, så får vi dem fjernet meget hurtigt.

Vi vil rigtig gerne se hvad i bruger billederne til. Derfor må i meget gerne poste billeder på FB siden af desktops, plakater, kopper, musemåtter og hvad i ellers bruger billeder til. Det kunne være rigtig sjovt at se.

Sidst (og uden sammenhæng til billederne, da de naturligvis er 100% gratis), så har vi en støtte indsamling i gang til en stooooor og fin beach banner.

Den skal marker hvor på stedet vi er, samt markere hvor en eventuelt kø starter. Sådan en vil gøre det hele lidt nemmere for os alle sammen fremadrettet.

Støtte på bare 10-20 kroner vil være en stor hjælp, og hjælpe os med at gøre kommende events bedre for alle.

I kan støtte os via MobilePay til BOX05710 (Hygge fotograferne)

Tak for denne gang, fortsat god sommer og vi håber at se jer igen en anden god gang!

Morten & Mikkel
Hygge Fotograferne

Tak for en super hyggelig formiddag 👍Vi ligger billederne ud i løbet af næste uge, og deler linket som vi plejer.
21/09/2019

Tak for en super hyggelig formiddag 👍

Vi ligger billederne ud i løbet af næste uge, og deler linket som vi plejer.

Så er vi klar med billederne fra sidste weekends fantastiske fototur i Børkop og Vejle.Håber at i bliver glade for bille...
10/08/2019

Så er vi klar med billederne fra sidste weekends fantastiske fototur i Børkop og Vejle.

Håber at i bliver glade for billederne, og tusind tak for at i kiggede forbi.

Billederne fra Naturlegepladsen i Vejle
https://drive.google.com/drive/folders/17EfAzlha10iAtIC8EHOHSPp5mJvhKv_B?usp=sharing

Billederne fra Børkop vandmølle
https://drive.google.com/drive/folders/1V6kiEJwnleGyqXP2dM2jYkW2xVO_D66G?usp=sharing

Bemærk: Hvis i har været forbi begge fotografer, så ligger “serierne” af billeder to forskellige steder i mappen.

Billederne ligger på drevet i 14 dage. Herefter slettes de, og vi har IKKE mulighed for at fremskaffe dem igen. Derfor så få dem hentet i en fart.

Vi har udvalgt enkelte billeder til “showcase” på Facebook, i håbet om de kan lokke nogen ud næste gang, vi smutter ud og tager billeder et sted. (Se dem under billeder på siden)

Skriv til os hvis vi har udvalgt billeder i ikke ønsker skal være der, så får vi dem fjernet meget hurtigt.

Vi vil rigtig gerne se hvad i bruger billederne til. Derfor må i meget gerne poste billeder på FB siden af desktops, plakater, kopper, musemåtter og hvad i ellers bruger billeder til. Det kunne være rigtig sjovt at se.

Sidst (og uden sammenhæng til billederne, da de naturligvis er 100% gratis), så har vi en støtte indsamling i gang til en stooooor og fin beach banner.

Den skal marker hvor på stedet vi er, samt markere hvor en eventuelt kø starter. Sådan en vil gøre det hele lidt nemmere for os alle sammen fremadrettet.

Støtte på bare 10-20 kroner vil være en stor hjælp, og hjælpe os med at gøre kommende events bedre for alle.

I kan støtte os via MobilePay til BOX05710 (Hygge fotograferne)

Tak for denne gang, fortsat god sommer og vi håber at se jer igen en anden god gang!


Morten & Mikkel
Hygge Fotograferne

Adresse

61 Stiftsvej
Vejle
7100

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Hygge fotograferne sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del