21/10/2019
GODE STEDER TIL JULEFOTO SHOOT SØGES
Morten og jeg lurer lidt på en hygge fotograf julefoto session, hvor vi kan få skudt nogle billeder af unger, kærester, dyr, motorcykler og hvad i ellers kigger forbi med 🙂
Det skal være i starten af december, så billederne kan nå under træet i rammer, på kopper, på musemåtter osv.
Vi havde egentligt tænkt at Bryggen ville være god i noget juleby miljø eller sådan noget, men det har desværre ikke kunne lade sig gøre.
Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvor vi kan lave det?
Tænker at vi vil være der et par timer.
* Det skal helst være indendørs, da der kommer rigtig mange små børn
* Der skal være noget juleudsmykning. En juleby vil være optimal
* Det skal være let tilgængeligt, og sikkert for mindre børn
Kan se at i deler den, så for dem der ikke kender os 🙂
Hygge fotograferne er et lille hobby initiativ, hvor vi tager ud og tager billeder af dem der gider at møde op gratis.
Vi gør det udelukkende i håbet om, at nogen bliver rigtig glade for billederne, og fordi at vi syntes at det er super hyggeligt.
Se eventuelt vores showcase fotos under billeder på vores side.