12/08/2020
På tur i det Sønderjyske, solnedgang fra Ballum.
På vej mod Fanø lavede vi et par afstikkere bla. Til Manø Ebbevej, meget smukt sted.
Jeg tager portræt, street og prøver med landskabs fotografering. Jeg er en glad amatør, som elsk
Vejby
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når StauningKa.osse sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.