02/06/2026
F A M I L I E 📷🩷
Når uretfærdigheden rammer. Susanne kontaktede mig sidste år fordi hun var hårdt ramt af kræft, og ikke havde lang tid igen. Hele familien skulle derfor foreviges med en sjov foto dag. I år fik jeg så igen en mail, hvor Susanne sagde jeg er her sørme endnu, men denne gang er det kun et spørgsmål om tid, har du lyst til at hjælpe os igen. Og selvfølgelig havde jeg det. Vi tog ud til Susannes favoritspot, hvor hun og børnene er kommet hele livet. Bag al det uretfærdige, så grinede vi, der blev lavet sjov med alle og alt - og det var helt fantastisk at være en lille del af. Vi fik lavet tæt på 100 billeder, hvor grin og fjol var i høj kurs. Jeg ønsker jer al det bedste💙 Tak for denne gang.