Fenêtre sur l'art - Tirza Tiffany

Fenêtre sur l'art - Tirza Tiffany ”Fenêtre sur l’art” er min passion. Jeg er kunstner og min udtryksform er fotografi. Mit speciale ligger i dyrfotografi (heste, hunde, etc.).

Valdemar i fantastisk flot tulipan-hav i slt april 🌷📸Den første booking til næste år er allerede kommet og jeg glæder m...
22/05/2026

Valdemar i fantastisk flot tulipan-hav i slt april 🌷📸

Den første booking til næste år er allerede kommet og jeg glæder mig til at forevige søde Angelina. 🥰

Med forudsætningen, at jeg må igen gå ind i et samarbejde med tulipan-markens ejer selvfølgelig 😉.
Så er du interesseret i, at få taget billeder af din hund, barn, etc. så sig endelig til, så skriver jeg dig på listen og kontakter dig næste år, når marken er vel at være klar. 😍

(Tak til Markens Tulipaner for tilladelsen af at tage billeder her.)

God weekend og god pinse 😁
Min weekend er fuldt booket både med private aftaler (Å-festival & K9 biatlon) og fotoshoot vel stranden.

Store smil og glade ansigter 🤩😃Pigerne var super frisk på et fotoshoot i Løgumkloster skov tilbage i april, hvor naturen...
08/05/2026

Store smil og glade ansigter 🤩😃Pigerne var super frisk på et fotoshoot i Løgumkloster skov tilbage i april, hvor naturen lige var begyndt med at springe ud. 🌿

Her på siden plejer jeg at dele mine dyre-billeder. Til familie, bryllup, børn etc. har jeg en ekstra side " Fenêtre sur l'art - La Vie ", men jeg føler at det er lidt uoverskueligt for mig selv (og måske jer også?).
Jeg får ikke delt så meget med 2 Facebook-sider og 1 Instagram-side og min følger-antal er også vidt forskellige. 🤔

Så nu prøver jeg at slå indhold lidt mere sammen igen på DENNE Facebook-side. 📸
Dvs. i den kommende tid deles der indhold af dyr OG mennesker på siden. Jeg er spændt på, om det bliver nemmere for mig (og forhåbentligt også for jer). 😉

Giv endelig feedback i kommentar og forslag til forbedring. 📝
Jeg håber, at jeg kan nå ud til flere af jer på denne måde, selvom det måske bliver det lidt mere 'rodet' med blandet indhold. 🤓

God weekend ☀️

Så er vi kommet ind i april 😃🌿Jeg håber, at du havde en god påske 🥰. Naturen er så flot og springer mere og mere ud 🌿🌷Sø...
07/04/2026

Så er vi kommet ind i april 😃🌿
Jeg håber, at du havde en god påske 🥰.
Naturen er så flot og springer mere og mere ud 🌿🌷

Søndag d. 19.april er jeg i og rundt omkring Løgumkloster og holder en fotodag derud.
Jeg har ledige tider tilbage (vil blive opdateret her på siden):
* kl. 10
* kl. 11
* kl. 12
* kl. 13 - booket
* kl. 14
* kl. 15

En mulig fotopakke kunne være følgende:
* 40 min fotografering ink. 5 billeder (redigeret & digital filer) til 1145 kr.

Hvis du ønsker mindre pakker, så er det selvfølgelig også muligt. 😉
* Op til 20 min fotografering inkl. 3 billeder (redigeret & digital filer) til 650 kr.

Efter fotografering vil du få tilsendt et link til din helt egen online-gallerie. Her kan du så vælge dine favoritter og efterfølgende starter jeg med redigering. Det er altid muligt, at købe ekstra billeder. 😊

Skriv en uforpligtende besked vel spørgsmål, eller for at få flere informationer. 📸

Skønne heste jeg fik lov til at tage billeder af i Middelfart 😍🐴Ønsker du lignende billeder af din bedste ven, så tøv ik...
27/03/2026

Skønne heste jeg fik lov til at tage billeder af i Middelfart 😍🐴

Ønsker du lignende billeder af din bedste ven, så tøv ikke med at tage kontakt til mig. Det kræver ikke meget. Bare en staldåbning, din hest og dig - så klarer jeg resten 😉

I påskeferie (uge 14) har jeg stadigvæk ledige tider. Så mangler du en fotograf til din hest/hund, etc eller til en skøn familiebillede (nu hvor I er samlet), så skriv en uforpligtende besked. 😃

Husk, jeg tager også billeder til konfirmation, fester, brylluper etc.

Rigtig god weekend 🌿

Fantastiske opgaver jeg har for tiden 🥰.Dette shooting foregik i kundens hjem. Og det var den helt rigtige beslutning. 😉...
06/02/2026

Fantastiske opgaver jeg har for tiden 🥰.
Dette shooting foregik i kundens hjem. Og det var den helt rigtige beslutning. 😉Hundene slappede godt af i vante omgivelser, jeg kunne efterkomme kundens ønsker angånede hvid baggrund og det var godt for mig at komme lidt mere ud af min komfortzone. 😂
Jeg må være ærlig, at det har en grund, hvorfor jeg ikke tilbyder hvid baggrund til mine studiebilleder, men af og til laver jeg undtagelser. Og sjovt nok er det altid samme stil - graviditetsfotografering. 🥰
For mig kan det noget med smukke gravide kvinder og en hvid/lys baggrund 😉.

Mit år er godt igang og jeg lige dele et "ferie-billede" af min december i Norge. 🇳🇴 Der er kun nogle enkelte rejser, hv...
20/01/2026

Mit år er godt igang og jeg lige dele et "ferie-billede" af min december i Norge. 🇳🇴

Der er kun nogle enkelte rejser, hvor jeg ikke tager mit kamera med og tager nogle fotoshoots med mine kære og dyr ❤. Nogen gang er min familie nok kort tid lidt træt af mig, men til sidst er de alligevel meget glad for minderne. 🥰
Min hund skal også jævnligt præsentere foran kamera. Han er trods alt mit ynglingsmotiv (sammen med min hest) og det vil de altid være. 🥹 Og deres betaling kan de heller ikke klage over, nogle lækre godbidder 😋😋.
Jeg elsker, at tage billeder i Norge og den fantastiske landskab (selvom man slet ikke kan indfange smukheden). 😍

Har du et specielt land, hvor du er speciel glad for at tage billeder i/af ? 🌎

Nyt år - 2026 - SÅ KLAR 😍📸Jeg håber, at DU fik en dejlig jul og kom godt i det nye år 😃. Det fik jeg ihvertfald. Jeg var...
05/01/2026

Nyt år - 2026 - SÅ KLAR 😍📸

Jeg håber, at DU fik en dejlig jul og kom godt i det nye år 😃.
Det fik jeg ihvertfald. Jeg var så heldig, at måtte aflsutte & starte året i Norge 🥰. I dag var første arbejdsdag og jeg samler op på de løse tråde og aftaler datoer med mine dejlige kunder.
Min Zenia skulle lege lidt model i dag, og selvom jeg kun tog billeder i 5 min, så er jeg godt tilfreds med lidt sne-billeder. Man skal jo gribe chancen ☃😅.

Så, hvis DU også gerne vil få taget billeder af dig, din hest, hund, familie, etc i sne (eller bare sådan), så er du meget velkommen til at skrive til mig og få nogle flere informationer.

Kram herfra og kom godt i den nye uge 🤗❤

❄️📸❄️📸❄️ SNE SNE SNE ❄️📸❄️📸❄️Ønsker du billeder i sne af din hest, hund, kat, familie, baby, etc. Så er det NU ! 😅❄️.Pla...
04/01/2026

❄️📸❄️📸❄️ SNE SNE SNE ❄️📸❄️📸❄️

Ønsker du billeder i sne af din hest, hund, kat, familie, baby, etc. Så er det NU ! 😅❄️.
Planen var, at jeg vender imorgen (mandag d.5.jan) tilbage på arbejde, men i dette tilfælde kan jeg godt lave en undtagelse 😉

Så hvis du ønsker et sne-shooting, så skriv eller ring på 50103034 , så aftaler vi noget. 😃

Vent ikke forlænge, man ved aldrig hvor lang tid sneen bliver liggende i Danmark 🤣

Hyg jer i snevejr ❄️☃️

Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår 🥳Jeg ser frem til mange fantastiske foto-opgaver, som allerede er booket & alle...
29/12/2025

Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår 🥳

Jeg ser frem til mange fantastiske foto-opgaver, som allerede er booket & alle dem der når at komme 😁😍

2025 har været et FANTASTISK år !

TUSINDE TAK til enhver eneste af jer, der har gjort det til noget specielt for mig, og TUSINDE TAK til hver af mine skønne kunder 🥰
'
Vi ses i det nye år ❤
Jeg er tilbage og svarer på alle mails og henvendelser mandag d. 5.januar 2026.
Hilsen fra mig 📸

19/12/2025

Adresse

Noldevej 41
Tønder
6270

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 10:00 - 22:00
Tirsdag 10:00 - 22:00
Onsdag 10:00 - 22:00
Torsdag 10:00 - 22:00
Fredag 10:00 - 22:00
Lørdag 10:00 - 22:00
Søndag 10:00 - 22:00

Telefon

+4550103034

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fenêtre sur l'art - Tirza Tiffany sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Fenêtre sur l'art - Tirza Tiffany:

Del

Type