22/05/2026
Valdemar i fantastisk flot tulipan-hav i slt april 🌷📸
Den første booking til næste år er allerede kommet og jeg glæder mig til at forevige søde Angelina. 🥰
Med forudsætningen, at jeg må igen gå ind i et samarbejde med tulipan-markens ejer selvfølgelig 😉.
Så er du interesseret i, at få taget billeder af din hund, barn, etc. så sig endelig til, så skriver jeg dig på listen og kontakter dig næste år, når marken er vel at være klar. 😍
(Tak til Markens Tulipaner for tilladelsen af at tage billeder her.)
God weekend og god pinse 😁
Min weekend er fuldt booket både med private aftaler (Å-festival & K9 biatlon) og fotoshoot vel stranden.