Malene Holm

Malene Holm Kontaktoplysninger, kart og anvisninger, kontaktformular, åbningstider, tjenester, stjerner, fotos, videoer og meddelelser fra Malene Holm, Kamera/foto, Skagen.

Tillykke med fars dag til verdens bedste far til vores tre dejlige drenge 🤍 Vi elsker dig alle meget meget højt 🫶🏻Og til...
05/06/2022

Tillykke med fars dag til verdens bedste far til vores tre dejlige drenge 🤍 Vi elsker dig alle meget meget højt 🫶🏻

Og tillykke til alle fædre derude, inklusiv min egen elskede far 🤍

Reklame for //  💫.Vores aftensmad har i dag stået på steg flæsk med persillesovs   !🤤 Godt jeg har en kæreste der er ski...
22/05/2019

Reklame for // 💫.

Vores aftensmad har i dag stået på steg flæsk med persillesovs !🤤 Godt jeg har en kæreste der er skide dygtig til at lave mad, og selvom det kan lugtes i hele huset, er det altså det værd 😜 Jeg kan slet ikke forstå, at jeg en gang ikke kunne lide det 😳 Hvad med jer i lide steg flæsk?
Jeg er så glad for mine tallerkner fra Grand Cru-serie. De er så fine og har en tilpas str. Og så er det bare mega lækkert med tallerkner uden sorte ridser/streger fra bestik 😅 Det varer der nemlig på vores gamle tallerkner fra Ikea, og jeg bliver bare så træt af at se på det 😒😅.

Ungerne er puttet, så nu vil jeg i gang med at læse til eksamen. I morgen skal vi ind i Retten i Aalborg, hvor vi studerende skal prøve at fremføre et retsag. Jeg har fået rollen som vidne, så finder vi ud af, om jeg i stedet skulle have været på teaterskolen 😂 Det skal nok blive en sjov, spændende og lærerig dag 👏🏻.

Håber i alle har en skøn aften ✨ @ Løgstør

Sikke et vejr!🌧🌬 Også sidst i maj, hvor der normalt plejer at være ret godt vejr. Man bliver da helt bange for, om somme...
22/05/2019

Sikke et vejr!🌧🌬 Også sidst i maj, hvor der normalt plejer at være ret godt vejr. Man bliver da helt bange for, om sommeren bliver lige så god som sidste år 😳😬 Men man kan da se positivt på det - man kan hygge og slappe af (ja okay, læse til eksamen) med stearinlys og nyde duften af syrenerne. Det er da lidt hyggeligt 😉.

Hele min dag skal gå med eksamenslæsning indtil drengene skal hentes 📚❤️.


Håber i får den skønneste dag 💋

Mors store dreng, som nu er 4 år 🥳🇩🇰❤️ En dejlig dag er over, og begge drenge sover trygt og godt i deres senge. Tror de...
20/05/2019

Mors store dreng, som nu er 4 år 🥳🇩🇰❤️
En dejlig dag er over, og begge drenge sover trygt og godt i deres senge. Tror der gik max 2 min. fra de blev puttet til de begge faldt i søvn. Det har været hårdt at have fødselsdag 😅 Jeg tror også, at alle der mødte Magnus i dag, ikke var i tvivl om, hvad dag det var, for alle fik samme besked “Jeg har ‘føsesdag’ i dag” - uanset om han kendte dem eller ikke kendte dem 😅 Vi har til aften haft gæster og fejret ham igen ❤️
Mit hjerte er fyldt med stolthed, glæde og taknemmelighed over at have så skønne børn og en dejlig familie.
Nu vil jeg se det sidste afsnit af også vil jeg læse til eksamen 🗡📚.
Tusind tusind tak for alle lykke-ønskningerne til Magnus ❤️. Rigtig skøn aften til jer alle.

G R E A S Y  C H E E S Y 🍔.Reklame // . Jeg skulle til synsprøve hos  i dag, så jeg kunne få nogle nye linser. Jeg havde...
19/02/2019

G R E A S Y C H E E S Y 🍔.
Reklame // .
Jeg skulle til synsprøve hos i dag, så jeg kunne få nogle nye linser. Jeg havde samtidig mine to par briller med ind, så de kunne rettes til. Vi fandt ud af, at det ene par briller ikke var gode til mig, grundet måden brillen var lavet på. De gled konstant ned så jeg lignede en sur bibliotekar, og det ved en hver brilleejer, at det er PISSE IRRITERENDE!😂🤨 Han tilbød at jeg aflevere dem tilbage (trods at der var gået 4 mdr.) og så kunne jeg vælge et par nye. Det kalder jeg service! Så tak 🙏🏻.
Efter synsprøve skulle min frokost være nem, så jeg bestilte mad fra via appen 👏🏻 10 min. efter bestillingen, var maden klar og jeg kunne tage det med hjem. Og det smagte selvfølgelig lige så godt, som det ser ud 😉🤤👆🏻.
Nu vil jeg hente ungerne, og så vil vi nyde vinterferien heeeeelt ind til på mandag, udover en forelæsning i morgen👌🏻 og efter forelæsningen smutter drengene, mine forældre og jeg til Norge ❄️⛷🛷 det bliver skønt!

The fast one // reklame  🥑🍍🥕🥬🥗🐓.Når vi begge har forelæsning til kl. 18.15 og begge drenge spiser hos deres farmor og fa...
14/02/2019

The fast one // reklame 🥑🍍🥕🥬🥗🐓.
Når vi begge har forelæsning til kl. 18.15 og begge drenge spiser hos deres farmor og farfar, skulle vores aftensmad være nem og lækker 👍🏻.
Som i kan se på min story, bestilte og købte jeg maden igennem . har virkelig mange steder man kan bestille mad fra, og i dag blev det altså mad fra 👏🏻.
Det var nemt at bestille, god service fra gutterne inde på og løkker mad! Man kan både få leveret sit mad igennem men også bare bestille det, også selv afhente 🤩.
Waiteer samarbejde med super mange lækre restauranter og cafeer.
I kan lige nu spare 50,- på jeres bestilling, hvis i anvender koden “maleneholm50” - skdie godt, ikke? 😉
For at bestille mad igennem Waiteer, skal i downloade deres app på app store 🙏🏻

Dagen er brugt på afslapning og lektielæsning📚.Man kan godt mærke, at 2. Semester er startet, for hold op der er meget l...
11/02/2019

Dagen er brugt på afslapning og lektielæsning📚.
Man kan godt mærke, at 2. Semester er startet, for hold op der er meget læsning!😬 Men det havde jeg nu også forventet med jurastudiet 😅.
Glæder mig bare til næste uge, når den står på vinterferie/skiferie i Norge med min familie ❤️.
Har i fået vinterferie, eller har i også først vinter ferie i næste uge? ❄️

Vinderen af denne lækre jakke fra  bliver trukket i aften 🥳 skynd dig og deltag på det andet billede, magen til det her ...
10/02/2019

Vinderen af denne lækre jakke fra bliver trukket i aften 🥳 skynd dig og deltag på det andet billede, magen til det her ➡️

Friday accessories 😍.Jeg skal have forelæsning i folkeret fra 12.30-14.15, også står den på weeeeeekeeend 👏🏻. Vores week...
08/02/2019

Friday accessories 😍.
Jeg skal have forelæsning i folkeret fra 12.30-14.15, også står den på weeeeeekeeend 👏🏻. Vores weekend kommer til af stå afslapning, og det passer mig faktisk helt fint 🤩. Sebastian skal dog til fødselsdag i morgen. Han kom og spurgte i går, om han måtte få skjorte og butterfly på ... i legeland 😅 Skøre og dejlige dreng❤️.
Hvad skal i bruge jeres weekend på?💋

Konkurrence//reklame for  🔥.Husk, at du stadigvæk kan deltage i konkurrencen om denne lækre jakke 😍 Deltag på billedet v...
07/02/2019

Konkurrence//reklame for 🔥.
Husk, at du stadigvæk kan deltage i konkurrencen om denne lækre jakke 😍 Deltag på billedet ved siden af.

KONKURRENCE i samarbejde med  ❄️.Går i også og fryser, eller trænger du bare til en ny jakke? Så kan du lige nu vinde en...
02/02/2019

KONKURRENCE i samarbejde med ❄️.
Går i også og fryser, eller trænger du bare til en ny jakke? Så kan du lige nu vinde en lækker NICOLE jakke fra i str. M/L eller L/XL 🤩.
For at deltage, skal du
⭐️ Synes godt om opslaget
⭐️ Følge og mig, (vi tjekker).
⭐️ og kommentere hvilken str. du kunne tænke dig at vinde.
- tag endelig din veninde, mor, søster eller en helt anden, som også kunne bruge en ny jakke, men dette er ikke er krav for at deltage.
⭐️ Vinderen findes søndag d. 10 feb.
Konkurrencen er sponsoreret af og er ikke forbundet eller sponsoreret af Instagram..

VIND 1500,- til  🔥.Deltage over hos . Konkurrence slutter om 2 dage, så skynd dig over og deltag 👏🏻
30/01/2019

VIND 1500,- til 🔥.
Deltage over hos . Konkurrence slutter om 2 dage, så skynd dig over og deltag 👏🏻

Adresse

Skagen
9990

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Malene Holm sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del