Fotograf Winnie Synia

Fotograf Winnie Synia Kontakt 29 91 03 06

Netværk, workshops og personlig branding for soloselvstændige

Portrætfotograf med KÆMPE STORT P

Årets første🌸 Og der er egentlig ikke så meget mere at sige til det.. . billederne taler for sig selv - Det var IKKE en ...
29/04/2026

Årets første🌸

Og der er egentlig ikke så meget mere at sige til det..
. billederne taler for sig selv - Det var IKKE en svær opgave😅

Tillykke til smukke Sara

It's the season...Den gik i gang i søndags - og WOW for en smuk start jeg har fået mig!! Jeg er ved at uploade galleri t...
23/04/2026

It's the season...

Den gik i gang i søndags - og WOW for en smuk start jeg har fået mig!!

Jeg er ved at uploade galleri til familien i skrivende stund (de kan dælme godt glæde sig😍)

Jeg har på forhånd fået lov at vise billederne, men jeg synes de lige skal have lov at nyde dem derhjemme først, før jeg afslører mere.

Weekenden byder på 6 konfirmander, så øøøøøh, jeg slapper af og holder weekend på mandag 😅

Okay… sidste kald 🌿Mini sessions ved Gyldensteen Strand i påsken er lige om hjørnet. På mandag. Der er 2 tider tilbage. ...
03/04/2026

Okay… sidste kald 🌿

Mini sessions ved Gyldensteen Strand i påsken er lige om hjørnet. På mandag.

Der er 2 tider tilbage. En af de 3 ledige tider, skal jeg bruge på en pause😅

11:40
12:20
13:00

Farverne er rolige nu, lidt vissent og ret smukt på sin egen måde. Lige om lidt springer det hele ud og bliver lidt "hidsig-grønt" i det spæde forår - i love it!

Så hvis du sidder og tænker:

“Ej… vi burde faktisk få taget nogle billeder”

… så er det nok nu 😄

Du skriver bare 🫶🏼

Naturen i det helt tidlige forår… 🌱Den er ikke sådan rigtig sprunget ud endnu.Der er stadig vissent løv og lidt “kedelig...
25/03/2026

Naturen i det helt tidlige forår… 🌱

Den er ikke sådan rigtig sprunget ud endnu.
Der er stadig vissent løv og lidt “kedelige” farver…

men jeg er altså ret vild med de der sandede og brune toner, som på billederne her.

Det giver noget ro.
Noget naturligt.
Og faktisk nogle ret finebilleder.

Mini sessions i påsken begynder så småt at tage form, og der er allerede røget en del tider 😄

Status lige nu:

9.00 - Booket
9:40 - Booket
10:20
11:00 - Booket
11:40 - Booket
12:20
13:00
13:40 - Booket

Datoen er 6/4 og location er Gyldensteen Strand v. Bogense.

Hvis du godt kunne tænke dig sådan nogle billeder i de her rolige farver, så er der stadig et par pladser tilbage :-)

Du kan skrive til mig her eller sende en besked.

* Mini sessions er en kort fotografering på 20 minutter. Du får 15-20 billeder at vælge ud fra.

Print / filer tilkøbes og fotograferingsprisen er 499,-

Max. 5 personer.

Kan bruges til familier, søskende, store og små børn

SÅ er jeg klar med dato og tider for mini-sessioner i påsken🌼Det bliver 6/4 ved Gyldensteen Strand HVAD ER EN MINI SESSI...
23/03/2026

SÅ er jeg klar med dato og tider for mini-sessioner i påsken🌼

Det bliver 6/4 ved Gyldensteen Strand

HVAD ER EN MINI SESSION?

Det er korte fotograferinger på ca. 20 minutter på en fast location – typisk i naturen på Nordfyn. Perfekt hvis du gerne vil have en lille opdatering af børnene eller familien uden at booke en fuld portrætsession.

Efter fotograferingen modtager I et online galleri med ca. 10–15 billeder at vælge imellem.

HVEM KAN KOMME?

Familie, søskende, store og små børn - maks 5 personer.

Prisen er 499,- og der er 10% rabat på print / filer efterfølgende :-)

Ledige tider:

9.00 -Booket
9:40
10:20
11:00 - Booket
11:40 - Booket
12:20
13:00
13:40 - Booket

Læs mere her:

https://winniesynia.dk/minisessions/

Send en besked her, eller en mail på [email protected]

mini sessions i påsken af Winnie | nov 17, 2023 | Uncategorized | 0 Kommentarer Mini sessions I påsken Hvad er en mini session? Det er korte fotograferinger på ca. 20 minutter på en fast location – typisk i naturen på Nordfyn. Perfekt hvis du gerne vil have en lille opdatering af børnene ell...

Foråret er landet 🌿Og det betyder altid det samme…Hullerne i kalenderen begynder at minde om en plade Marabou, der forsv...
20/03/2026

Foråret er landet 🌿

Og det betyder altid det samme…

Hullerne i kalenderen begynder at minde om en plade Marabou, der forsvinder alt for hurtigt 😅

April og maj er allerede godt booket!

Og yes… Jeg fotograferer stadig familier og børn.

Det bliver jeg faktisk spurgt om ret tit. (Og jeg kan godt forstå det, jeg laver jo alt muligt andet nu, også)

Jeg går faktisk lidt og overvejer, om jeg skal lave nogle mini sessions i påsken? Men jeg gider kun, hvis der er stemning for det..

Så lad mig lige høre hvad i siger?

Mini sessions er sådan nogle korte sessions, til en reduceret pris og jeg fotograferer flere i træk.

🌼 Ca. 20 minutter
🌼 15-20 billeder at vælge mellem i online galleri
🌼 Udendørs på Nordfyn et sted
🌼 Kr 499,-

Det plejer faktisk at være ret hyggeligt. Og børnene når ikke at blive trætte af mig (win win😄)

Er det noget, der kunne passe for nogen i påsken?

Du må gerne skrive her eller sende en besked.

God weekend 🫶🏼

17/03/2026

Der er noget særligt ved at gøre ting sammen.

De fleste soloselvstændige sidder jo normalt ret meget alene. Med det hele.

Med 27 faner åbne, en halv idé til et opslag… og en mobil der kan bruges til så meget mere.

Create & Connect er mit lille forsøg på at ændre den dynamik.

Ikke med endnu et kursus.
Ikke med en masse teori.

Men med et rum hvor vi mødes, leger lmed det visuelle og hjælper hinanden i gang.

Nogle gange skal der faktisk ikke så meget til.
Et andet menneske der holder kameraet.
Et lille skub til en idé.
En samtale over en kop kaffe.

Og pludselig har du både billeder, små videoer og noget nyt at dele.

Plus den der MEGA rare følelse af, at man ikke er den eneste der prøver at finde ud af det hele undervejs.

Næste gang åbner jeg værkstedet 21. april på Mejeriet.
Du må gerne kigge forbi.


 
 
 


Vi søger en forpagter til caféen i Mejeriet SærslevDer er allerede liv i huset.Møder. Workshops. Events. Airbnb-gæster.M...
24/02/2026

Vi søger en forpagter til caféen i Mejeriet Særslev

Der er allerede liv i huset.
Møder. Workshops. Events. Airbnb-gæster.

Men caféen mangler sin forpagter, og det er ærligt talt lidt synd, for rammerne er virkelig gode.

Her finder du:

* En lille, hyggelig café - Perfekt til take-away og små selskaber
* Super beliggenhed midt på Nordfyn → dækker oplandet + Bogense
*Tidligere velbesøgt café (folk kender stedet – og savner det)
* Flotte, nyrenoverede lokaler
* Nyt stort industrikøkken i kælderen
* Stor sal med højt til loftet (80–100 gæster)
* Mødelokaler til ca. 20 personer

Vi leder efter en forpagter, der:

🍴 vil drive café / take-away / selskaber
🥘 vil lave mad til møder, events og workshops i huset
🎈 drømmer om selskaber, catering, temaaftener, kager, frokost, tapas, vin – eller noget helt sjette
🤝 har lyst til at være en del af et sted, hvor vi hjælper hinanden i gang

I huset er der mig og Birch Invest.
Der er aktivitet og mennesker i forvejen - Du starter altså ikke på en bar mark.

Og jeg hjælper gerne med markedsføring og synlighed, hvis du vil have caféen godt fra start.

Forpagtningsprisen er fordelagtig,
aftalen kan skrues sammen på flere måder,
og vi vægter idéer, kemi og drive højere end store armbevægelser på budgettet.

Lyder det som dig, eller en du kender?
Så kig forbi til kaffe og rundvisning ☕

📩 Dennis: [email protected]
📩 Winnie: [email protected]

Del gerne – måske er det lige den mulighed, nogen i dit netværk har ventet på.

24/01/2026

Wow.. Jeg har ingen ord for al den taknemmelighed og kærlighed jeg er fyldt op af i dag ⭐️

Sikke en energi der var på Odense Havn - tak til alle jer der kom med mod, åbne hjerter og lyst til fællesskabet🫶🏻

Særlig tak til for kærlige ord, for kæmpe energi der sidder i kroppen endnu og til verdens bedste emotional support animal - I gjorde aftenen til noget helt særligt ♥️

Jeg skal prøve at tagge jer allesammen her, så i kan finde hinanden 🙏🏻

.dk .dk .dk .dk .fyssen .ruthenberg

Nytårskur for soloselvstændige - FAQ (Aka, de spørgsmål du nok ikke er den eneste der har) Måske er du fristet, men mang...
13/01/2026

Nytårskur for soloselvstændige - FAQ

(Aka, de spørgsmål du nok ikke er den eneste der har)

Måske er du fristet, men mangler lige lidt viden..

Hvis ikke du finder det her, så sender du mig bare en besked, igåsda 😘

Lidt fra indbakken ⤵️💌

Nytårskur for Soloselvstændige 23/1 17:30 - Odense

Adresse

Vestergade 24
Søndersø
5471

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 08:00 - 18:00
Tirsdag 08:00 - 18:00
Onsdag 08:00 - 18:00
Torsdag 08:00 - 18:00
Fredag 08:00 - 18:00
Lørdag 10:00 - 14:00

Telefon

+4529910306

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fotograf Winnie Synia sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del

Type