20/12/2020
Stor tak skal lyde til alle jer skønne mennesker der har været forbi mit studie i dette mærkværdige Corona år 2020 ❤️
Et år på godt og ondt, med glæde og modgang. Af hjertet tak ❤️ for jeres forståelse da jeg blev ramt af Covid-19 😷. De søde beskeder jeg har fået gør det lidt nemmere, at komme igennem en total forandret hverdag 🥰
At I støtter den lokale fotograf gør, at jeg også er klar bag kameraet i 2021. 🙏 Med en masse nye, skøre, sjove idéer som kun venter på lidt mere normale tider 😜
I ønskes alle sammen en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår 🎄Pas godt på jer selv.... og hinanden.... Sammen hver for sig 🥰
Mange taknemmelige hilsner fra Lisbeth 📷