Bering Foto

Bering Foto Randers fotograf Pernille Bering er uddannet reklamefotograf. Studiet byder også på et område med dagslys og der kan laves forskellige set-ups i studiet.

Jeg har en bred baggrund indenfor fotograf og mit hjerte banker for fotografiet uanset om det er mad,-mode/livsstil, image, portræt, produkt, rejse eller reklamefotografi. Med et fotostudie på 277 kvm og 8 en loftshøjde på 8 m, samt en stor port har jeg mulighed for at varetage fotoopgaver, der kræver meget plads. Fotostudiet er placeret tæt på E45 så man har nem adgang uanset hvor man kommer fra.

Jeg arbejder i hele landet og mit fotografi har også flere gange bragt mig til Uganda, som har en speciel plads i mit hjerte. Når du har brug for en professionel fotograf med øje for kvalitet og æstetik i billederne, uanset om det er fotografering i forbindelse med reklame, produkter, mad, mode, reportage, livsstil og portræt – så er jeg lige her! Kvalitet, professionalisme, æstetik, humor og ikke mindst godt håndværk er nøgleordene i Bering Foto.

Det er ikke blevet til meget fotografering endnu, men det skal nok komme. Men kreativiteten er langsomt vågnet og jeg ha...
22/05/2026

Det er ikke blevet til meget fotografering endnu, men det skal nok komme. Men kreativiteten er langsomt vågnet og jeg har kastet mig over tegning af Mandalas. Det er helt meditativt og jeg tænker at de skal resultere i en malebog. Hvornår den er klar til salg ved jeg ikke. Men jeg ved at jeg elsker de her nørklerier.

En af de sjovere opgaver for Randers FC er portrætter af spillerne til Randers FC magasinet. Spillerne er top profession...
21/03/2026

En af de sjovere opgaver for Randers FC er portrætter af spillerne til Randers FC magasinet. Spillerne er top professionelle ikke kun på banen. Det er en fornøjelse at arbejde sammen med dem.

Hvert år sender Rotary unge mennesker mellem 15-18 år ud i verden på udveksling i et år. I dag havde jeg fornøjelsen af ...
07/03/2026

Hvert år sender Rotary unge mennesker mellem 15-18 år ud i verden på udveksling i et år. I dag havde jeg fornøjelsen af at fotografere de unge, der skal ud på deres livs eventyr: Japan, Brasilien, usa, Taiwan, New Zealand, Argentina, Australien, Chile, Korea og Mexico. I dag samles de sammen med deres familier til briefing om, hvad de kan forvente af oplevelser og udfordringer. Forældrene bliver også briefet på, hvordan det er at have et barn ude. De unge får også mulighed for at møde tidligere udvekslingsstudenter så de kan stille spørgsmål til, hvordan det er at være ude i det land de er blevet tildelt.

Vil du vide mere så tag fat i din lokale Rotaryklub og få at vide, hvordan du søger.

Har du ikke mod på et år i udlandet, så er der også sommercamps rundt om i verden.

04/02/2026

Kvist & Hjord. Et nyt skud på stammen fra søstrene Mette og Rikke.

Spændende kollektion med flotte snit og lækre materialer.

Video lavet af Bering Foto

❄️ Vinteren giver de smukkeste børnebilleder ❄️Når lyset er blødt, og barnet bare er sig selv.De røde kinder og den roli...
04/01/2026

❄️ Vinteren giver de smukkeste børnebilleder ❄️

Når lyset er blødt, og barnet bare er sig selv.
De røde kinder og den rolige stemning skaber ægte og tidløse minder.

Vinterbørneportrætter fortæller en historie, du ikke kan gentage 🌨️

📸 Book en vinterfotografering nu og gem barndommen, som den er – lige nu.


fairytalefotografering

Hjemme efter en skøn ferie, hvor jeg havde mulighed for at nyde nogle ekstrem flotte motiver. Både røde og gule vinmarke...
19/10/2025

Hjemme efter en skøn ferie, hvor jeg havde mulighed for at nyde nogle ekstrem flotte motiver.
Både røde og gule vinmarker og den fantastiske Gorges du Verdon. Næste gang skal jeg vist have dronen med.


Der har været stille her længe. Jeg ved det, men der er sket meget her efter sommerferien. Heldigvis noget godt selvom j...
16/09/2025

Der har været stille her længe. Jeg ved det, men der er sket meget her efter sommerferien. Heldigvis noget godt selvom jeg også har skulle træffe vigtige og til tider svære beslutninger.

Jeg har nemlig besluttet, efter 21 år som 100% selvstændig fotograf, at det ikke skal være mit primære job længere. Det skal ikke være en hemmelighed at tiden efter corona var hård. At være nød til at flytte og investere i et større studie midt i en tid, hvor der blev lagt en dæmper på jobbene, var ikke optimal.

De seneste 2-3 år har omsætningen været dalende - kunderne var naturligt nok mere forsigtige efter corona, nogle måtte lukke og jobbene havde ikke den samme volumen. Til sidst var det ikke længere sjovt.

Det var heller ikke sjovt at gå alene i det store studie. Guderne skal vide at jeg har forsøgt at få lejere ind, men uden held. Det blev ensomt selvom jeg møder mange spændende mennesker og har gode kunder jeg har kendt næsten lige så længe som min forretning har eksisteret.

Så jeg tog en beslutning om at teste om min gamle uddannelse som folkeskolelærer skulle i spil. Jeg var så heldig, at jeg ved årsskiftet fik et vikariat på en specialskole 3 dage om ugen. På den måde kunne jeg mærke om det var det jeg skulle tilbage til.

Det var det, så her efter sommerferien er jeg blevet fuldtidsansat på Grønhøjskolen's specialklasser og jeg elsker det.
Elsker arbejdet med børnene, elsker at have skønne kollegaer som jeg dagligt griner højt med og jeg elsker at jeg kan bruge min kreativitet til at lave undervisning for børn med særlige behov. Det er så fedt og jeg er glad - også de dage, hvor jeg virkelig er på "arbejde" for det er udfordrende men givende.

Betyder det så at Bering Foto er lukket? Nej det gør det ikke. Jeg har nogle gode kunder jeg har haft i mange år, der gerne vil holde ved og som jeg gerne ville holde ved. Det er jeg taknemmelig for.
Og ellers er planen at gå den mere kunstneriske vej, når jeg lige er faldet mere på plads i det nye job. Der er meget at lære når man ikke har være i branchen i så mange år og pludselig står som ansvarlig for 12 dejlige unger.

Jeg får det bedste af to verdner. Jeg er glad og griner hver dag og jeg kan daglig mærke, hvor meget jeg har savnet at have kollegaer - jeg har fornyet energi og nu skal der være plads til også at fotografere for sjov.

Vi ses der ude og her inde med jævne mellemrum

I mange år har jeg haft alt for lidt plads i hovedet til bøger. Arbejde, hverdag og tusind tanker har sat sig på den kon...
15/07/2025

I mange år har jeg haft alt for lidt plads i hovedet til bøger. Arbejde, hverdag og tusind tanker har sat sig på den koncentration, jeg engang tog for givet. Jeg har altid elsket at læse – det har været en del af mig – men pludselig kunne jeg ikke finde roen til at fordybe mig.

Men denne ferie har jeg besluttet noget: Jeg vil finde tilbage til læsningen. Ikke noget ambitiøst. Jeg starter i den lette ende – med krimier. Gode plots, sidevendere og lidt spænding til sommerdagene. Og jeg har allerede mærket det… den der særlige ro, når man forsvinder ind i en anden verden.

Så hvis du ligger inde med en god boganbefaling – krimi eller andet – så del endelig. Jeg er klar til at genfinde min læseglæde.

Lørdag var en lang dag på jobbet som frivillig fotograf på BLÅ SOL, Randers nye musikfestival. Sikken en stemning og sik...
09/06/2025

Lørdag var en lang dag på jobbet som frivillig fotograf på BLÅ SOL, Randers nye musikfestival.
Sikken en stemning og sikken en fest. 💙☀️

Sidste dag på jobbet inden turen går hjem blev der mulighed for at fotografere bare for sjov og sikken et motiv 😍Både fr...
18/03/2025

Sidste dag på jobbet inden turen går hjem blev der mulighed for at fotografere bare for sjov og sikken et motiv 😍
Både fra båd og fra landjorden.

Adresse

Tranekærsvej 7
Randers
8920

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 09:00 - 16:00
Tirsdag 09:00 - 16:00
Onsdag 09:00 - 16:00
Torsdag 09:00 - 16:00
Fredag 09:00 - 16:00

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Bering Foto sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Bering Foto:

Del

Type