13/01/2026
I går afleverede jeg nøglerne til mine lokaler.
Mit studie fyldt med minder, møder med jer, små øjeblikke og store følelser. Her har jeg foreviget kærlighed, ventetid, nye begyndelser og familier midt i livet. Jeg har været så glad for det sted. Tak til alle der har været forbi mig i Mediehuset🥰
Men livet forandrer sig. Og det gør drømme også ✨
Jeg er ikke kun studie fotograf. Jeg elsker også at fotografere bryllupper, udendørs fotograferinger, hjemme fotograferinger. Og ikke mindst elsker jeg, at have mere tid sammen med min familie.
Derfor gav det mening at stoppe op og mærke efter. Skippe de store udgifter til studiet og sadle om.
Så nu har vi købt et dejligt sommerhus. De sidste måneder har vi brugt enormt meget tid og energi på at renovere det. Vores lille oase i Bønnerup er blevet SÅ hyggelig. Et sted jeg glæder mig til at tilbringe utallige timer med familien, men også et sted hvor jeg fremover kan byde jer indenfor og skabe minder sammen 🌊🐚
Jeg åbner nemlig op for fotograferinger i vores sommerhus ca. 40 km nordøst fra Randers. Gardiner, pampas og den hyggelige boheme vibe fra studiet er flyttet med i de nye omgivelser, hvor jeg stadig kan skabe billeder kærlighed i centrum.
Jeg kan desuden også bookes til fotograferinger hjemme hos jer, i jeres egne rolige omgivelser.
Selvom det var lidt vemodigt at aflevere nøglerne til studiet, føltes det rigtigt i maven. For os som familie og for mig som fotograf ♥️