MHR - Fotografering

MHR - Fotografering Er en teenager pige der nyder at tage billeder i min fritid. Hvis lige netop du kunne tænke dig at få taget nogle billeder, så skriv! :-) Hej allesammen!

Hvis i ikke allerede kender mig, så hedder jeg Maria Hansen Rasmussen, og jeg er 17. snart 18 år. Til daglig går jeg på Tønder Gymnasium (HF) Lige pt. er jeg igang med at tage kørekort. Ellers bruger jeg tiden på arbejde, eller på mine to (3) heste. Når jeg så ikke bruger tiden på ovenstående elsker jeg at tage billeder. For det meste fotografere jeg ting "in action" - for det meste hestebilleder,

som også nok kan ses på mine oprettede fotoalbum her inde. Hvis i vil vide mere om mig, eller hvis i gerne vil have taget nogle billeder af mig, så smid da lige en besked.!
- Kærlig hilsen Maria.

23/09/2015

Skal du starte til Ottersbøl stævne her i weekenden, og vil du gerne have nogle billeder af dig og din hest, så skriv en privat besked. Vil være der stort set det meste af begge dage :-)

Desværre kunne jeg ikke komme hen og se DM i Sommersted i år, har ellers været der de sidste tre år, for at tage billede...
15/06/2015

Desværre kunne jeg ikke komme hen og se DM i Sommersted i år, har ellers været der de sidste tre år, for at tage billeder. Men så er det jo godt man har noget at kigge tilbage på :-)

Jeg har utrolig mange billeder fra de sidste års stævner, da jeg ikke selv har startet. Primært fra Ottersbøl og Skærbæk...
14/06/2015

Jeg har utrolig mange billeder fra de sidste års stævner, da jeg ikke selv har startet. Primært fra Ottersbøl og Skærbæk stævner. Det kan jo være jeg har taget nogle af dig og din hest? ;-) Så skriv, hvis i vil vide om jeg har nogle billeder af jer fra det pågældende stævne.

14/06/2015
Har valgt at åbne min side igen. Løbende vil jeg smide nogle billeder ind fra klubstævnet i Ottersbøl, og diverse andre ...
14/06/2015

Har valgt at åbne min side igen.
Løbende vil jeg smide nogle billeder ind fra klubstævnet i Ottersbøl, og diverse andre arrangementer jeg har taget billeder ved, i det tid jeg har været væk fra siden ;-)
Billedet der er vedhæftet er fra DM i Sommersted 2014 (mener jeg)

Skal ud og fotografere i morgen. Kan i mon gætte hvem? ;-)
19/01/2015

Skal ud og fotografere i morgen.
Kan i mon gætte hvem? ;-)

14/9 2014 OTB
17/09/2014

14/9 2014 OTB

Er i fuld gang med at ordne billeder fra weekenden.
16/09/2014

Er i fuld gang med at ordne billeder fra weekenden.

Lige en lille smagsprøve på billederne..
15/09/2014

Lige en lille smagsprøve på billederne..

14/09/2014

Alle dem jeg har taget billeder af i løbet af denne weekend modtager billederne i løbet af, de første dage i næste uge.

Dem der gerne vil have jeg tager billeder af dem i løbet bedes skrive i kommentarfeltet nedenunder! Lørdag/ søndag, klas...
12/09/2014

Dem der gerne vil have jeg tager billeder af dem i løbet bedes skrive i kommentarfeltet nedenunder!
Lørdag/ søndag, klasse, tidspunkt for start af klassen, cirka tid for ridt bedes i skrive!
På forhånd tak.

- Jeg vil være der fra cirka kl 9.30 imorgen.

Adresse

Ottersbøl
6780

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når MHR - Fotografering sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del