18/03/2020
Vi alle er i en meget svær situation lige nu, og vi her i Photocare er ingen undtagelse.
Nu er vi ifølge regeringens anbefalinger desværre nød til at lukke butikken ned indtil d. 30/3.
Vi skal kæmpe hårdt for at komme ud på den anden side. Vi lever af jer skønne kunder der dagligt besøger os, så selvom vi nu er lukket en tid, håber vi stadig at kunne holde fast på jer 🙏🏻
Så uanset hvad, så skriv til hos her på facebook, så vil vi hjælpe jer. Enten levere vi selv varen til din dør, eller sender den til jer.
Vi har mere end nogensinde brug for jer, vores trofaste og selvfølgelig også gerne nye kunder 🤗
Du kan kan bestille varer via Facebook, og billeder kan som altid bestilles online, og så sørger vi for de kommer hjem til dig.
Du kan også hjælpe os ved at bestille et gavekort som kan bruges når butikken åbner igen.
Gavekort til fotografering kan købes med 25% rabat 📸
Vi har fortsat brug for penge i kassen, til at betale for varer, husleje, forsikringer og lønninger.
Vi sender alt fragtfrit📦
Tak til alle jer søde kunder, som har støttet os altid og specielt de sidste par uger😍
Vi vil stadig være her for jer, bare i en lidt anden form. Så tøv ikke med at skriv til os 💕
Butikken har en masse vare, som selvfølgelig rammer, kamera og div tilbehør her til. Derudover printer, mobiltilbehør, stort set alle batterier, støvsugerposer, film, instax printer + film dertil, og m.m.
Skriv måske vi lige har det du mangler 🙏🏻
Udover det producere vi næsten alle størrelser billeder, de skal bestille i vores app, men skriv endelig hvis du er i tvivl.
Vi fremkalder film. Vi laver overspilning af VHS bånd, scanning af gamle billedet og negativer.
Måske det er anledningen til at få kigget gamle billeder og lign igennem nu hvor du alligevel er hjemme.
Uanset hvad det drejer sig om, så skriv til os og gerne med et telefon nummer, så kan vi ringe dig op
Pas godt på jer selv og hinanden😷🙏🏻❤️