Bulls Foto

Bulls Foto Hej jeg hedder Daniel Bull Jensen og jeg er fotografen bag Bulls Foto.

Bulls Foto er lavet for at samle og fremvise de billeder, jeg tager ved alle de træf jeg kan komme til. Jeg har en meget stor passion for billeder og gør mit bedste for at fange det perfekte billede :)

du er altid velkommen til at kontakte mig for enten at høre om jeg har et billede af din bil eller hvis du gerne vil have lavet et photoshoot :)

19/06/2014

Se hvad jeg har lavet :D første gang jeg begiver mig ud i film :) synes selv der er en del plads til forbedring men ikke destro mindre lykkedes det mig at lave en :)

Bulls Foto
15/06/2014

Bulls Foto

Så var jeg endelig færdig med billeder fra mit første træf i år! (WOOOOHOOOOOO!!!!)

Her er nogle få billeder fra VAG Træf Odense.

Super hyggeligt træf!
Jeg beundre virkelig hvad de her drenge stiller op med hver gang de holder træf!

super hyggelige drenge at snakke med og super arrangeret i deres biler og deler med glæde ud af den :)

Ser virkelig frem til næste gang jeg kan få æren af at komme til et af jeres træf :)

20/02/2014

I må undskylde mit utrolig store fravær men var nød til at nyde de 9 dages orlov før jeg skal ud igen...

Først og fremmest lækkert at se jeg har ramt 200 fans, bliver sku helt stolt :b

Også starter sæsonen snart... Det bliver alt for fedt at se jer alle sammen den her sommer!!

Men jeg ruller mod middelhavet om lidt og kommer hjem i maj :)

Ses?!!
Bull

20/01/2014

Uhha 21 dage igen også er jeg på vej mod kære Danmark... Håber jeg vil kunne nå at komme til et træf/event inden jeg skal afsted igen :)

Håber vi ses derude, evt hvis i kender til et træf eller event der sker mellem den 12. Februar og den 1. Marts så skriv lige, møder med glæde op ;)

Mvh
//Bull

P.s.
De dersens pirater der, de er skuda harmløse :)

08/01/2014

Først og fremmest god bagjul og godt nytår, det er ret længe siden jeg har haft tid til at opdatere siden sidst :)

Men nu rammer vi Savannah i USA :) så står den på ind køb af nogle små ting også kun en månede til jeg er hjemme igen :b

Håber i alle har haft et godt nytår og ser frem til at race med jer i det nye år :)

\\Bull :)

Hey folkens, syntes lige jeg ville give en lille update på min vinter sæson so fare, lige nu er vi ved at forlade Vancou...
13/11/2013

Hey folkens, syntes lige jeg ville give en lille update på min vinter sæson so fare, lige nu er vi ved at forlade Vancouver havn med vores 86.000 vilde heste :) nu går turen til Yokohama, Japan hvor jeg desværre ikke kan få landlov, men jeg vil lige give et lille billede fra de vi skulle skifte stempelringe på en af vores 12 cylindere, selve opgaven tog ca. 12 timer inkl vi skiftede ventil på den cylinder ved siden af :) kan Informer om at stemplet har en diameter på 96 cm :) god dag til jer alle og vi ses til august, indtil da vil jeg hygge mig på min båååd heeer, maskinen er 40 grader +++ så vi klare den :b

07/11/2013

Når så er sæsonen desværre slt og folk er begyndt på deres vinter projekter.

Det her har virkelig også været en god sæson og jeg glæder mig til at se hvordan næste sæson kommer til at gå.

Som nogle få af jer ved kommer min næste sæson til at blive lidt speciel, for jeg står og skal ud og rejse de næste 9 måneder og kan derfor desværre ikke komme ud til så mange events :/

Meeeeeen jeg vil så dog tilføje at der kommer til at ske en masse spændende ting for den her side og ikke mindst planer for næste sæson ;)

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen og vise jer hvad jeg går og pønser på :b

God vind alle sammen.
Vi ses en anden god gang :)

\\\Bull!!!

25/10/2013

Så har vi sku endelig fået gang i den gamle v8, der er lige lidt små ting der skal rettes på, men nu kan den starte :)

23/10/2013

Halløj folkens :) jeg synes i skal støtte op omkring Kenn Egtveds super fede initiativ :)

Her på siden finder du et mix af vidt forskellige biler, som alle har det tilfælles at de er COOL 😎

15/10/2013

Halløj folkens, 2 af mine rigtig gode kollegaer har i dag oprettet en ny side som kommer til at handle om det vi alle bedst kan lide... Biler! :D så gå ind og tjek deres arbejde :)
Bull

Vi er alt med motor !
Vi bringer dig tæt på hvor tingene sker, så giv os et like og få serveret

Er der nogen af jer der skal se Formula D i nat? jeg skal i hvertfald! :D
11/10/2013

Er der nogen af jer der skal se Formula D i nat? jeg skal i hvertfald! :D

Ja så har vi desværre nok det sidste album med drifting jeg når at ligge op for i år og er du sindsyg en sæson vi har ha...
07/10/2013

Ja så har vi desværre nok det sidste album med drifting jeg når at ligge op for i år og er du sindsyg en sæson vi har haft!

Dette album er fra den sidste runde af DDS på Padborg Park hvor vi fik rundet årets sæson af.

Tillykke til de 3 vindere af sæsonen

1. Jimmi Hansen Team Instinct
2. Kenn Egtved House Of Ink RaceTeam
3. Kenneth Hansen DRIFTER.DK

Og ikke mindst tillykke til årets fighter
Atli Odinsson Team Wild Dogs Drifting

Men tag og nyd billederne og husk
Like, Tag og Del :D

Adresse

Middelfartvej 9B
Odense
5000

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Bulls Foto sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del