PhotoLiebmann

PhotoLiebmann osv. Der er meget mere at se her: www.mlphoto.dk
(2)

Halløj! 😃

Foto- og videograf bosat i Odense med passion for alt der har med mennesker at gøre! 📸

Jeg arbejder med bryllupper, koncerter, erhverv, konfirmationer, portrætter, events.

🟡🟡🟡
21/05/2026

🟡🟡🟡

02/05/2026

Lidt video fra i går 🎥👏

12/04/2026

En lille film fra et dejligt job på Storms i går ☺️📸

11/04/2026
20/03/2026

Et styks film fra en Lucia koncert af de dygtige Høst Vocals! 🎉

Det er ikke hver dag, at kameraet bliver vendt 😅Jeg var på portrætshoot i flotte omgivelser i dag på .odense hvor  skull...
12/03/2026

Det er ikke hver dag, at kameraet bliver vendt 😅

Jeg var på portrætshoot i flotte omgivelser i dag på .odense hvor skulle have taget nogle billeder til åbningen af hendes nye skriveskole 📚

Midt i shootet er jeg åbenbart blevet offer for min egen behandling 🫣 og man må sige, at hun har evner!

Hvad siger folket, skal hun åbne en fotoskole i stedet for? 😆

Jeg var forbi og tage lidt pressebilleder til genåbningen af Tekstilværkstedet i dag 📸😊
09/03/2026

Jeg var forbi og tage lidt pressebilleder til genåbningen af Tekstilværkstedet i dag 📸😊

🤩 OVERRASKENDE UNDERDOG SOM ÅRETS KONCERT! 🎇 er en unik koncertscene. Den er lille, intim og kan virkelig overraske!july...
22/01/2026

🤩 OVERRASKENDE UNDERDOG SOM ÅRETS KONCERT! 🎇

er en unik koncertscene. Den er lille, intim og kan virkelig overraske!
july gjorde lige præcis det, da rockede min verden og tog alle publikummer med i hånden og sparede ikke på hverken energien eller fandenskivoldskheden 💥

Jeg ser mange koncerter hvert år, både på arbejde og som privat, og jeg mener det når jeg siger, at det her var en af de bedste! 👏🏽

Andre med overraskende bud på deres årets koncert? 👐🏽

 var djævlen selv! 🔥(Se selv på sidste billede)Jeg er stor fan af Sofie1998 og var så heldig at blive kaldt ind af  for ...
12/01/2026

var djævlen selv! 🔥

(Se selv på sidste billede)

Jeg er stor fan af Sofie1998 og var så heldig at blive kaldt ind af for at forevige hende der!

Super gennemført koncert i flot selvskabt outfit og med djævlehorn på mens jeg skreg med på Marianne og Henrik 😱🎶

Det bliver ikke sidste gang 👏🏽

Adresse

Odense
5000

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når PhotoLiebmann sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til PhotoLiebmann:

Del