27/04/2020
Kære kunder 😊
Det er med stor glæde at jeg kan fortælle jer, at jeg er tilbage i butikken fra torsdag d. 30/4 fra kl 10.
Åbningstiderne vil være som vanligt:
Mandag: lukket
Tirsdag: 10-17:30
Onsdag: lukket (åbent efter aftale)
Torsdag: 10-17:30
Fredag: 10-18
Lørdag: 10-14
Da vi selvfølgelig stadig skal passe på hinanden vil der være taget nogen nye tiltag i butikken, som følgende:
-Der vil blive sat håndsprit op indenfor døren, som man venligst bedes bruge når man kommer ind i butikken 😊
-I forbindelse med fotografering, vil det foregå sådan at der vil være mindst mulig kontakt, for at passe på alle og at forældre eller andre i den forbindelse vil hjælpe til med rettelser af evt. hår, tøj osv. under fotograferingen.
-Gennemsening og udvælgelse af billeder vil foregå sådan at vi laver en gennemgang og i udvælger de billeder i bedst kan lide, af de billeder i der vælger, vil der blive lavet et prøveark I ca. en uge efter kan komme ind og kigge på og vælge ud fra (efter aftalt tid), hvor vi bedre kan holde den fornødent afstand.
-Der ud over vil jeg anbefalede at der kun bliver betalt med kort (så vidt som muligt), (ligesom i dagligvare butikkerne)
Håber på jeres forståelse i forbindelse med disse nye tiltag 😊
Glæder mig til at se jer 😊
Med venlig hilsen
Nanna