20/03/2026
Årets butik i Næstved City🏆📸
I går aftes var ikke en helt almindelig aften for os – vi har nemlig vundet Næstved Citys vandrepokal og er blevet som årets butik.
Det er ret vildt at læse de ord, foreningen har sat på os (billede 2). De har givet os prisen, fordi vi er:
• Synlige og aktive i bylivet 🏙️
• Hjælpsomme og altid klar til at give en hånd med 🤝
• Positive, glade og imødekommende 😊
Det er præcis sådan, vi gerne vil have, at I føler jer mødt – uanset om I kigger ind i butikken for at få printet og indrammet jeres billeder, skal have taget et nyt pasfoto, eller når René fanger de gode øjeblikke med kameraet ude i byen. 📸✨
Vi elsker at være en del af Næstved city, og det her skulderklap giver os endnu mere blod på tanden for at yde vores ypperste🤩
Kæmpe tak til alle jer, der bakker op om os og bruger os til alt det med billeder – uden jer var der jo slet ingen butik. 🙌☺️
Kom endelig ind og se pokalen (den skinner ret flot!), få en snak om jeres næste fotoprojekt eller bare for at sige hej.
Vi ses i butikken! 👋