30/09/2020
Jeg begynder at tage lidt billeder igen, dog kun et par gange om måneden, men spred meget gerne budskabet. ❤️
Så kender du en/nogle som gerne vil ha’ tager billeder af en gravid mave, nogle dejlige unger, et dåbsbarn, et bryllup... 🌸
Så bed dem endelig om at kontakte mig.
Hele oktober vil det være fantastisk med billeder i den smukke efterårs skov og inovember er det tid for julebilleder til forældre/bedsteforældre/oldeforældre ❤️