03/05/2023
Det er vist på tide med en opdatering på helbred, studie og fotografering. . .
For halvandet år siden var jeg - som de fleste nok ved - i en ulykke, der gav en virkelig slem hjernerystelse. Jeg er på vej tilbage, men der er stadig lang vej. Før alt dette skete havde jeg ved siden af min fotovirksomhed også et 30 timers job - der er jeg pt. på 18 timer. Al min fokus har lagt her og på mit privatliv.
Og når vi nu er vi livet ved siden af foto, så er jeg i mellemtiden også blevet skilt og er flyttet fra det hus, hvor jeg havde bygget mit drømmestudie - desværre. Så jeg kan ikke pt. Og måske aldrig tilbyde studie billeder, som jeg kunne før.
Jeg leger med tanken om at fotografere lidt udendørs og i "pop-up studie" hjemme i jeres eller min stue. Det bliver nogle andre billeder end før - men det kan også noget! Især tiltaler udendørs mig, fordi min hjernerystelse kan være i det.
Men jeg er der ikke helt endnu! Så kære kunder, bliv hængende på siden, hvis I gerne vil vide hvad fremtiden bringer i forhold til at få taget billeder hos mig. Det vil blive i et mindre omfang end før, fordi jeg i højere grad prioriterer andre ting i mit liv efter sådan en ulykke ❤️ men jeg savner også jeres søde dejlige børn 📸
Åh ja og Ravnsgaard stammer altså fra min eksmand, så hvad skal jeg hedde nu? Noget fancy og kreativt eller blot "Børnefotograf - Tina Hamborg"