11/12/2025
Det skønne milde efterårsvejr bliver brugt på oprydning efter en travl sommer og lidt nye ting på Naturskolen 🌿🌸🦋🍁
Selvom Åben Onsdag egentlig er slt for i år, så har vi stadig en klasse, som kommer de fleste onsdage. Det er Udeskolen fra Horslunde Specialskole, som har taget konceptet til sig, og vi glæder os over at de dejlige unge mennesker og deres dygtige undervisere bliver ved med at besøge os 💚🏕️🌿🌲🌳☘️
Derfor har vi nu lavet et særligt hyggeligt "uderum" til Udeklassen, så de har deres eget trygge sted på Naturskolen. De har selv været med til at bestemme indretningen og har også hjulpet med at grave huller og sætte grill og pæle i jorden - og tak for hjælpen🤗 I går kunne vi indvi det hele. Der blev grillet pølser og mellem de 4 pæle blev opsat en såkaldt tarp, der giver beskyttelse, hvis det skulle regne en onsdag ☀️☔💦
Når der ikke lige er skoleklasser i gang på pladsen, så er alle velkommen til at benytte denne, men man skal selv sørge for brænde og rydde op efter sig 🔥🔥🔥🔥