14/01/2018
Endnu et lille tilbageblik, til dengang, hvor lille Villum stadig lå i sin mors mave :)
Man kommer helt til at savne de smukke efterårsfarver, her på en grå vinterdag. Heldigvis, kan vi snart se frem til, at nye små spirer titter frem og tilføjer lidt farve til landskabet/bybilldet :)
Hvis du ikke allerede har været der, kan jeg anbefale at gå en tur, på en flot solskinsdag, i Skyttehushaven ved Vejle fjord. Dyrehaven ligger lige på den anden side af gaden, så der er mulighed for at nyde både parken, vandet og skoven :)