03/09/2024
Jeg har taget nogle billeder af , for og det er faktisk gået meget godt, hvis jeg selv skal sige det 🥰
Jeg fotograferer på analog film, fordi det er det jeg bedst kan lide. Jeg startede, som så mange andre, med at tage billeder på efterskolen.
København Ø
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når A.sager sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.