21/01/2023
2022 blev et ganske udemærket år i det lille dronefoto firma 😊
Det arbejde der har mest af er tageftersynsopgaver, hvilket har været spændende.
Blandt andet har jeg været i luften over Odense og Svendborg nogle gange.
Sidste gang i Odense fik jeg testet dronens evner til at kæmpe mod kraftig blæst, så det behøver jeg ikke igen 🙈
Lidt parcelhuse og nyanlagte haver er der også taget lidt billeder af 😊
I år har jeg også haft fornøjelsen af at kunne sponsore nogle finer gaver til lokale arrangementer.
2023 skulle have været igang med et tageftersyn, men det er blevet udsat fordi det ikke er muligt på grund af sne 😉
Et lidt forsinket godt nytår til alle