Benjamin Falberg Pictures

Benjamin Falberg Pictures På siden her kan i følge med i hvad jeg går og laver af billeder :) Ønsker i at book som fotograf kan i kontakte mig via beskeder, også laver vi en aftale!

Dagens lille tur ude i naturen ^_^ denne gang Arden dyrepark ;)
13/01/2018

Dagens lille tur ude i naturen ^_^ denne gang Arden dyrepark ;)

Mens jeg går hjemme og forbereder til eksamen bliver der nød til at være lidt afveksling ^_^ Så jeg var i sidste uge ude...
09/01/2018

Mens jeg går hjemme og forbereder til eksamen bliver der nød til at være lidt afveksling ^_^ Så jeg var i sidste uge ude på årets første lille tur ude og skyde et par billeder :D

Håber i alle er kommet godt ind i det nye år ^_^ (Y)

Et par skud fra i dag i det nordjyske ^_^ Håber i alle nyder weekenden! ;)
18/11/2017

Et par skud fra i dag i det nordjyske ^_^

Håber i alle nyder weekenden! ;)

I får lige lidt mere dyre liv og natur fra Rebild Bakker :) dog taget tilbage i forrige weekend! God tirsdag :)
10/10/2017

I får lige lidt mere dyre liv og natur fra Rebild Bakker :) dog taget tilbage i forrige weekend! God tirsdag :)

Udnyttede lige lidt af det gode vejr idag og tog en tur i Rold skov :)
06/10/2017

Udnyttede lige lidt af det gode vejr idag og tog en tur i Rold skov :)

Trods jeg var på udstilling i lørdags, nåede jeg alligevel lige at skyde et enkelt billede mens jeg var ude efter min mi...
26/09/2017

Trods jeg var på udstilling i lørdags, nåede jeg alligevel lige at skyde et enkelt billede mens jeg var ude efter min middagsmad ^_^

Så ankom jeg til Nationalmuseet og fik sat mine billeder op! :)
23/09/2017

Så ankom jeg til Nationalmuseet og fik sat mine billeder op! :)

Jeg var i dag et s**t forbi Dyreparken i vejle 😊 og jeg var super heldig at komme på sådan en stille søndag hvor man kun...
27/08/2017

Jeg var i dag et s**t forbi Dyreparken i vejle 😊 og jeg var super heldig at komme på sådan en stille søndag hvor man kunne komme helt tæt på! Har ikke været mere end et par meter fra væk mens jeg har taget billederne 😊

Jeg var på en lille aften tur til Rebild Bakker lørdag aften :) Og trods solen ikke var helt så meget fremme som jeg hav...
21/08/2017

Jeg var på en lille aften tur til Rebild Bakker lørdag aften :) Og trods solen ikke var helt så meget fremme som jeg havde håbet så var det nu super fint alligevel 😁

Det er aldrig helt tosset med en gåtur når man har sit kamera med ^_^
19/08/2017

Det er aldrig helt tosset med en gåtur når man har sit kamera med ^_^

Jeg er endelig kommet helt hjem igen efter at have været nogle uger på spejdernes lejr nede i Sønderborg :) Inden jeg ko...
08/08/2017

Jeg er endelig kommet helt hjem igen efter at have været nogle uger på spejdernes lejr nede i Sønderborg :) Inden jeg kom helt hjem var jeg et s**t forbi min gode ven i Herning hvor jeg skød et par billeder af hans Seat Ibiza ^_^

Adresse

Horsens
8700

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Benjamin Falberg Pictures sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del

Type