29/01/2026
Kære kunder, så er det farvel efter 32 år som fotohandler her på Axeltorv i Helsingør. Sidste åbnings dag er på lørdag den 31 januar. Der er afskedsreception i morgen fredag den 30 januar fra kl. 14. Tusinde tak for alle årene. Det har været en fantastisk rejse, og jeg har nydt hvert minut. Altid glædet mig til at møde på arbejdet. Der ventede altid en ny og spændende dag. Og jeg er så rørt over alle de flotte ord, ros og hilsner som jeg har modtaget de sidste dage. Det meget overvældende. Det varme helt ind i mit ❤️ De varmeste hilsner herfra Jens 🤗