13/10/2025
Jeg har fået nyt navn og logo.
Det har jeg fordi jeg er begyndt at lave små ting, som smykker, skåle, nøgleringe osv. med hår eller aske fra dyr. ❤️
På billederne er der en skål med halehår fra min gamle part hest Aki, som vi sagde farvel til, for lidt over 5 år siden 💔. I skålen ligger et par øreringe, med halehår fra sødeste Abiel, som jeg har part på nu. ❤️
Jeg tager stadig billeder, men nu tilbyder jeg også minde ting med hår eller aske. ❤️
Smykker kan enten laves med 925 sterling sølv eller sølvfarvet nikkelfri metal.
Send mig en besked med ønsker, så finder vi ud af noget. ❤️