Anette Mølholm Fotografi

Anette Mølholm Fotografi Portrætter - Virksomhedsportrætter - Familiebilleder - Bryllupper - Fester og events - Dronebilleder Hej! Velkommen til min foto-facebook-side. Kærligst Anette

Mit navn er Anette Mølholm, og jeg elsker at tage billeder. Jeg lever ikke af det, men tager billeder for sjov, og for at glæde andre. Hvis du kan lide hvad jeg laver, og du har lyst til at jeg skal tage billeder af dig, dine børn, dit kæledyr, blomsterne i din have eller til din fest, så skriv endelig til mig. Du er også velkommen til at kigge forbi min hjemmeside www.anette-moelholm.dk hvor du k

an se mere eller give et af mine sparsomme blogindlæg om mad, håndarbejde, foto, rejser eller andet der falder mig ind en kommentar med på vejen. Da fotograferingen er en fritidsbeskæftigelse, er jeg begrænset af kun at kunne tilbyde foto-sessions i weekender og i ferier. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Hey du!Har du fået nye billeder af dine unger for nylig? Altså andre billeder end dem, du snupper med mobilen og så i øv...
28/02/2026

Hey du!
Har du fået nye billeder af dine unger for nylig? Altså andre billeder end dem, du snupper med mobilen og så i øvrigt aldrig får kigget på mere?
Er du med I en mødregruppe, legegruppe, hjemmepasningsgruppe eller hvad ved jeg, hvor I gerne vil have lavet nogle søde, smukke og sjove billeder af jeres børn, så var det måske værd at kigge med her. Med lidt god tid, godt humør og lidt fantasi kan vi få lavet en masse sjove og søde billeder af børnene, som ikke er de klassiske, halvkedelige skole/børnehavebilleder. Det er simpelthen så sjovt at arbejde med de søde unger!

Hvad synes du? Var det noget?

Nu er det snart bryllupssæson igen, og jeg glæder mig! Jeg er godt booket op i den kommende sommer, men der er stadig no...
27/02/2026

Nu er det snart bryllupssæson igen, og jeg glæder mig! Jeg er godt booket op i den kommende sommer, men der er stadig nogle få bryllupslørdage tilbage.

Hvis I ikke har fået booket fotograf endnu, så er det på høje tid! Ofte er vi booket mange måneder, og ind i mellem flere år ud i fremtiden. Lad mig høre fra dig, hvis du går og tænker på at det er mig, som skal skabe jeres smukke billeder, og dokumentere den store dag. Jeg glæder mig til at høre fra dig, men husk at skrive mig en mail i stedet for en besked her - de er så nemme at overse i farten! [email protected] - så er du sikker på et hurtigt svar!



















Weddingplanner:

I næste uge skal jeg ud og lave en omgang virksomhedsbilleder. Ikke portrætter som her - men miljøbilleder, som virksomh...
26/02/2026

I næste uge skal jeg ud og lave en omgang virksomhedsbilleder. Ikke portrætter som her - men miljøbilleder, som virksomheden skal bruge på hjemmeside, sociale medier, jobannoncer og LinkedIn opslag. Der er heldigvis stadig nogen, som bruger billeder af rigtige mennesker i rigtige situationer.

Jeg ved ikke om I andre bemærker det, men jeg er virkelig træt af at se AI genererede billeder, som anvendes som om de er rigtige billeder. Misforstå mig ikke - jeg har intet imod AI billeder - hvis det er tydeligt angivet at det er det, det er, og at de ikke bruges til at narre folk. Jeg synes også det er sjovt at lege med Midjourney og de andre AI systemer, og bruge det der, hvor det giver mening.

Men i forhold til fotografier, så skal det i min optik altså være rigtige fotografier.

Og så behøver virksomhedsportrætter i øvrigt ikke være så kedelige. Jeg er ret glad for den flok billeder jeg fik lavet her. Flotte portrætter af skønne, kompetente mennesker. Billeder, hvor man kan se udstrålingen og energien..

Vintertid er studietid. Jeg er blevet meget glad for mine papirbaggrunde, og prøv lige at se hvor smuk denne her rustfar...
14/02/2026

Vintertid er studietid. Jeg er blevet meget glad for mine papirbaggrunde, og prøv lige at se hvor smuk denne her rustfarvede er til skønne Naomi!

Kalenderen er godt pakket, men hvis du skulle få lyst til at få lavet nogle fine billeder selv om det er vinter (og tro mig - du skal ikke vente til du har tabt x kg eller har fået sol på kinderne) så skal vi nok finde en dag, hvor det kan passe i både min og din kalender.

Måske skulle jeg lave et lille februar - mini session tilbud, med nogle korte slots, hvis jeg alligevel har stillet alt udstyret op?Var det mon noget?

Nåmen - I dag står den på bryllup på et slot. Med hestevognstur og det hele! Jeg håber sørme de kan holde varmen!! Brrrr....

Onsdag den 15. oktober - lige midt i efterårsferien skal vi i skoven. Bøtøskoven for at være helt præcis. Eller - det sk...
12/10/2025

Onsdag den 15. oktober - lige midt i efterårsferien skal vi i skoven. Bøtøskoven for at være helt præcis. Eller - det skal jeg i hvert fald! Og jeg har kameraet med, så jeg har et godt tilbud til dig:

Op til 30 min. foto og 3 elektroniske billedfiler - 1.500 kr. -
ekstra filer og print kan tilkøbes. (normalpris 2.000 kr.)

Pt. er der en ledig tid kl. 13.20 og en kl. 14.40. Hvis det er noget for dig og din familie, så skynd dig at skrive til mig på [email protected] eller ring på 49400225 for bookning.

Yay!!! Så lykkedes det - Ny hjemmeside!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀En god ven og jeg har brugt en hel masse timer gennem rigtig lang tid på...
24/08/2025

Yay!!! Så lykkedes det - Ny hjemmeside!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En god ven og jeg har brugt en hel masse timer gennem rigtig lang tid på at bygge mig en ny hjemmeside. Den gamle var virkelig blevet træt, og selv om jeg har været glad for den, og den har tjent mig godt, så var det tid til at få lavet en ny. Jeg begyndte så småt at forberede det sidste sommer, men har først i år fået taget mig sammen til at komme ordentligt i gang, finde friske billeder frem osv. Men nu er den altså klar, og glæder mig meget til at vise jer den!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Vær sød at bruge en computer - det klæder den altså bedst. :)
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
www.anette-moelholm.dk
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Lad mig endelig høre hvad I synes!!

Jeg er helt vild med lille Naomi! Den sødeste lille pige, med de smukkeste brune øje. Jeg har været heldig at have besøg...
24/08/2025

Jeg er helt vild med lille Naomi! Den sødeste lille pige, med de smukkeste brune øje. Jeg har været heldig at have besøg af hende et par gange, og det her er et af mine yndlingsbilleder af hende. Er hun ikke bare for lækker?

Jeg er temmelig handicappet for tiden, så det bliver ikke til de store fysiske udfoldelser med lange fotoshoots uvejsomme steder i naturen - men heldigvis kan jeg komme lidt rundt med min "handicaphjælper" og trofaste støtte (min elskede husbond Arne, selvfølgelig) I haven her går det også fint, og i studiet er det selvfølgelig ikke noget problem.

Men hold da op, hvor jeg glæder mig til at "spasserbenet" begynder at opføre sig ordentligt igen!

Detaljer, lokation og stemninger...⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Afhængigt af hvilken “pakke” I ønsker, er der tid og mulighed for at udvide ...
24/08/2025

Detaljer, lokation og stemninger...
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Afhængigt af hvilken “pakke” I ønsker, er der tid og mulighed for at udvide indholdet i jeres bryllupsalbum fra at være bryllupsportrætter, gruppebilleder og evt. vielse til også at indeholde både forberedelser, receptionen, en del af festen eller måske endda helt til brudevalsen. Det er helt op til jer, hvor meget i ønsker dokumenteret fra dagen, og albummet bliver natuligvis noget mere omfattende, jo flere dele af dagens program I ønsker at jeg er med til.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Hos Lotte og Sune havde jeg god tid til også at fange nogle af de fine detaljer fra Frederiksminde, som de havde lejet en hel weekend, ligesom jeg var med, mens min gode ven Benny Norslev sørgede for hår og makeup. Det fik vi nogle dejlige billeder ud af!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Lad mig høre hvad I synes!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
















Tæt på og langt fra. Når vi skal lave jeres bryllupsportrætter er det vigtigt at vi har god tid. Man kan sagtens lave en...
07/08/2025

Tæt på og langt fra.

Når vi skal lave jeres bryllupsportrætter er det vigtigt at vi har god tid. Man kan sagtens lave en masse fine billeder på 20 min. hvor vi står på samme sted, hvis det er jeres ønske, men jeg foretrækker absolut at have mere tid, så vi kan flytte os rundt og udnytte forskellene ved at have meget lys og være i skygge, og være tæt på en baggrund og at have meget afstand til baggrunden.

Jeg skal kunne gå tæt på, og kunne være langt væk. Skabe billeder der viser de smukke omgivelser, og billeder som alene har fokus på jer. På den måde kan jeg give jer et omfattende album, som viser mange forskellige slags billeder, med forskellig stemning og helt forskellige poseringer.

Og fordi jeg har holdt møde med jer på forhånd, så ved jeg, hvad det er I ønsker jeg skal fokusere på, og I ved, hvilken redigeringsstil I kan forvente fra mig.

















Hvis jeg kan komme afsted med det, så vil jeg også rigtig gerne tage nogle soloportrætter af jer - og meget gerne inden ...
01/08/2025

Hvis jeg kan komme afsted med det, så vil jeg også rigtig gerne tage nogle soloportrætter af jer - og meget gerne inden vielsen, hvis jeg er med til forberedelserne.

Her handler det meget om at finde et sted med noget dejligt lys - at fange stemningen og forventningen til det, som skal ske lige om lidt.

Lotte er så smuk der i lysstrålerne og Sune ser bare bragende godt ud i lyset fra døren og vinduerne. Store vinduer en gave til fotografen i sådan en sammenhæng!!

















I går skrev jeg, at et bryllup er en samling øjeblikke som en fotograf gør evige. Og det mener jeg også i dag. ;) Når je...
01/08/2025

I går skrev jeg, at et bryllup er en samling øjeblikke som en fotograf gør evige. Og det mener jeg også i dag. ;)

Når jeg går rundt blandt gæsterne og er en "flue på væggen" skyder jeg netop en masse øjeblikke som er helt naturlige, og som er både autentiske og fuldstændig ærlige. De billeder er dejlige at have til albummet fra den store dag.

Men så er der portrættene. De "opstillede" billeder.

Når jeg har formøde med parrene, så taler vi en del om hvilken stil de gerne vil have og rigtig mange siger, at de helst vil have naturlige og ikke opstillede billeder. Det taler vi så lidt om, for samtidig har de jo også tit set nogle billeder i min portfolie de rigtig godt kan lide, og som de gerne vil have vi lader os inspirere af. Så efter min mening skal det ene ikke udelukke det andet.

Mange føler sig akavede foran et kamera, men det er jo her min erfaring kommer ind i billedet. Det er min største opgave - næst efter at få de gode skud i kassen, selvfølgelig - at få jer til at føle jer godt tilpas foran kameraet. At sikre, at vi får et stort udvalg af billeder, af den type, som netop I gerne vil have. Oftest:
- Nogle smukke, hvor I tager jer ud på bedst mulige måde
- Nogle traditionelle, fordi jeres forældre og bedsteforældre helt sikkert gerne vil have et traditionelt portræt af jer
- Nogle familiebilleder - fordi det bare er fedt at have, fordi der er så sjældent alle er samlet, og
- Nogle flotte, sjove og fjollede billeder med vennegrupperne

Og har I andre ønsker, så er det bare at sige til!

Her kan I se et par eksempler på billeder med vennerne fra Lotte og Sunes skønne bryllup fra foråret. :)

















Adresse

Stavrebyvej 2
Gedser
4874

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Anette Mølholm Fotografi sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del

Type