Louise Landgren

Louise Landgren Ærlige & varme billeder af MODERSKABET🫶🏼
Udendørs og i studie i Frederikssund

Som mor til to store drenge kan jeg love dig én ting:Det er sjældent de opstillede smil, jeg leder efter.Det er de små t...
08/06/2026

Som mor til to store drenge kan jeg love dig én ting:

Det er sjældent de opstillede smil, jeg leder efter.

Det er de små ting.

Dem man tror, der altid vil være der.
Deres hænder.
Præcis som de ser ud lige nu.
Noget de elsker at lave.
Lego. Heste. Fodbold. At tegne. At bygge huler.
Den måde de holder dig i hånden på.

Ikke fordi alle øjeblikke er magiske, men fordi de en dag ikke ser sådan ud længere.

Og det opdager man først, når de er blevet store🤍

Gem opslaget og brug evt sommerferien til at få foreviget en masse små øjeblikke 🫶🏼

Jeg har allerede et opslag klar til Part 2 med de næste 11, for nej hvor er der mange af de små øjeblikke som pludselig betyder mere end man havde forestillet sig🥹

Jeg ønsker så meget, at du får gemt en masse minder.Fra tiden som mor.Fra den tid, hvor børnene er små.Fra de små øjebli...
01/06/2026

Jeg ønsker så meget, at du får gemt en masse minder.

Fra tiden som mor.
Fra den tid, hvor børnene er små.
Fra de små øjeblikke, som lige nu føles helt almindelige – men som en dag vil være dem, du holder allermest af.

Selvom det ville være hyggeligt at hænge ud med dig flere gange om året, må vi nok være ærlige og indrømme, at det næppe er realistisk – hverken for dig eller mig 😉

Derfor har jeg lavet denne guide til dig.

Så du har de bedste forudsætninger for at tage smukke billeder af børnene – og af jer sammen som familie – mellem vores fotograferinger.

For de små øjeblikke fortjener også at blive husket 🤍

Klik på link i bio, hvor der er direkte link til den gratis guide🫶🏼

I dag er det bare en helt almindelig morgen. En dag er det minder 🤍
01/06/2026

I dag er det bare en helt almindelig morgen.
En dag er det minder 🤍

Jeg elsker projekter, der starter med en lille idé 🤍Da jeg læste om .lilly s initiativ til Torvedage i Frederikssund, fi...
29/05/2026

Jeg elsker projekter, der starter med en lille idé 🤍

Da jeg læste om .lilly s initiativ til Torvedage i Frederikssund, fik jeg med det samme lyst til at være med.

Ikke som fotograf på den måde jeg normalt arbejder på.

Men som en der vil skabe noget fra min egen kærlighed til Frederikssund.

Så den seneste uge, har jeg arbejdet på noget lidt anderledes end jeg plejer.

Jeg har været ude med kameraet for at indfange stemninger fra naturen omkring mig, udvalgt billeder, designet postkort og skabt små kort med citater om nærvær, taknemmelighed og det langsomme liv.

Alt sammen inspireret af noget af det, jeg selv holder allermest af.

Naturen.
Lyset.
De små øjeblikke.

I dag har jeg bestilt de sidste produkter hjem, og nu glæder jeg mig bare til at se det hele samlet for første gang ✨

Jeg tænker at dele lidt fra processen herinde de kommende dage, hvis I har lyst til at følge med 🤍

Og hvis du bor i eller omkring Frederikssund, så kom endelig forbi torvet d. 6. juni og støt op om projektet - visionen er et hyggeligt marked på torvet med lækre produkter fra lokale leverandører, musik og sydlandsk markeds-stemning ☀️

Det her billede fra min aftentur i forgårs fortjener sin egen plads her i feedet🤍Jeg elsker at forevige Jeres kærlighed ...
28/05/2026

Det her billede fra min aftentur i forgårs fortjener sin egen plads her i feedet🤍

Jeg elsker at forevige Jeres kærlighed til hinanden, men jeg har virkelig også noget for naturen✨

Selvom jeg altid vil anbefale professionelle gravidbilleder, så ved jeg også godt, at det ikke altid er muligt.Nogle gan...
22/05/2026

Selvom jeg altid vil anbefale professionelle gravidbilleder, så ved jeg også godt, at det ikke altid er muligt.

Nogle gange vil man bare gerne kunne tage smukke billeder selv.
Gemmen følelsen lidt bedre. Huske det hele lidt tydeligere.

Derfor har jeg lavet en lille gratis guide med mine bedste tips til varme og naturlige gravidbilleder med telefon ✨

Jeg deler blandt andet:
– hvordan du finder det smukkeste lys
– hvordan du får mere naturlige billeder
– små detaljer der gør en stor forskel

Du kan hente guiden gratis via link i bio eller kommenter TIPS, så sender jeg dig et link🤍

I går sendte jeg et album afsted med den sødeste lille hovedperson 🤍Jeg var så heldig, at fotografere hans mor og resten...
08/05/2026

I går sendte jeg et album afsted med den sødeste lille hovedperson 🤍

Jeg var så heldig, at fotografere hans mor og resten af familien, mens han stadig lå trygt inde i maven – så det var noget helt særligt endelig at møde ham på den anden side. Og ikke mindst at se hans forældre i den rolle med en lille ny i armene✨

Hver gang jeg står med sådan et lille menneske, bliver jeg mindet om, hvor vild naturens gang egentlig er.
At kroppen kan skabe et helt liv. Et lille menneske.

Det er virkelig magisk.

Jeg tror, vi har glemt lidt, at livet ikke kun handler om at nå mest muligt.Måske handler det også om:at sidde lidt læng...
06/05/2026

Jeg tror, vi har glemt lidt, at livet ikke kun handler om at nå mest muligt.

Måske handler det også om:
at sidde lidt længere i solen.
Købe færre, men bedre ting.
Lave kaffe langsomt.
Plukke blomster.
Være nærværende dér, hvor man faktisk er.

Jeg øver mig selv i det.

I ikke altid at skulle videre til det næste.
Ikke altid at gøre mere.
Ikke altid at have travlt.

For helt ærligt - jeg tror ikke, jeg kommer til at huske de dage, hvor jeg nåede mest.

Jeg kommer til at huske følelsen af ro, varme sommeraftener, børn der griner.
Små øjeblikke, der fik lov at fylde.

Måske skal vi blive bedre til at romantisere det almindelige. Det vil jeg blive meget bedre til🤍

Vi deler billeder som aldrig før.Små øjeblikke. Store begivenheder.Et barn, der bliver født. Et barn, der vokser.Og det ...
05/05/2026

Vi deler billeder som aldrig før.

Små øjeblikke. Store begivenheder.
Et barn, der bliver født. Et barn, der vokser.

Og det giver egentlig mening.
For man er stolt. Det føles stort.

Jeg har også delt mine børn.

Men den sidste måneds tid har jeg tænkt meget over, hvad jeg egentlig vil dele her.

For de billeder, der betyder mest –
dem med blikket, smilet, følelsen –
er nogle gange dem, der er mest sårbare.

Det er jo netop dér, jeg viser, hvad jeg kan.
At fange noget ægte. En stemning. Et øjeblik.

Vi som voksne kan tage et valg. Men børnene kan ikke selv vælge endnu. Det må vi gøre for dem.

I mit arbejde møder jeg flere og flere forældre, der gerne vil have lidt billeder som ikke viser genkendelige ansigter, som kan bruges til sociale medier.

Ikke for at gemme dem væk.
Men fordi de mærker en grænse.

Jeg kan mærke, at jeg står lidt samme sted.

Lige nu er det ikke blevet et enten eller.
Men et mere bevidst valg, hver gang jeg deler.
Måske er det det der er vigtigt?

Jeg har altid kun delt billeder af børn, hvis forældre har givet tilladelse til det, og det vil jeg selvfølgelig fortsætte med. Men måske er der en middelvej, hvor jeg kan dele mit arbejde på en bedre måde. Det er ihvertfald noget der fylder meget for mig i øjeblikket🤍

Jeg synes virkelig det er svært! For samtidig er jeg jo også glad når jeg får lov at dele mine fotograferinger - det er der jeg har mulighed for at vise mit arbejde frem, og vise hvad jeg kan.

Hvad tænker du om det? Bør jeg ikke dele billeder af børns ansigter hvis de kan genkendes? Skal jeg fortsætte som før med at dele når forældre har godkendt? Bør jeg finde en mellemvej, som er god - og kan jeg?

Adresse

Frederikssund

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Louise Landgren sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Louise Landgren:

Del

Type