joanostenfeldt.dk

joanostenfeldt.dk Fotograf
Få en walk n'talk session i Frederikssunds omgivelser eller kom indenfor i studiet centralt i Frederikssund.

Portrætter og branding men også konfirmation, bryllup, koncerter og andre events.

17/06/2026

Få taget sommer portræt i en rosenpark i Horns Herred. Alt er snart i fuld flor.
Få pladser. Book nu.
Kr 1.295 inkl 25 gennemredigerede billeder i både stor format og i online format leveret digitalt.
Måske nye branding billeder til din biz?
Kontakt mig på [email protected] eller tlf 60767630, læg en besked og jeg ringer tilbage.

💞

Jeg er 2 dage i Viborg for at lave portrætter af 3 iværksættere. 📷📷📷Hold nu op her er smukt ved Hald sø. Jeg nåede også ...
26/05/2026

Jeg er 2 dage i Viborg for at lave portrætter af 3 iværksættere. 📷📷📷
Hold nu op her er smukt ved Hald sø.
Jeg nåede også en tur forbi en barndomskammerat, som jeg besøgte på sygehusets øverste etage, med en vild udsigt.

16/05/2026
16/05/2026

hos NÆR-VÆR

⭕️⭕️⭕️I skal ikke snydes for et godt tilbud. ⭕️⭕️⭕️I dag er jeg hos NÆR-VÆR i Frederikssund til åbent hus. Jeg vil være ...
16/05/2026

⭕️⭕️⭕️I skal ikke snydes for et godt tilbud. ⭕️⭕️⭕️

I dag er jeg hos NÆR-VÆR i Frederikssund til åbent hus. Jeg vil være der fra ca. kl. 10.15 og resten af dagen.
På dagen kan man hente dette tilbud, men jeg giver også jer muligheden for at downloade dette tilbudsbillede. Tilbudet gælder juni måned ud.

Derudover har jeg lidt billeder med som kommer til at være til salg og kunne ses i lokalerne hos NÆR-VÆR.

De er printet på godt lærred i rigtig god kvalitet hos proffesionel. Jeg er overrasket over, hvor god kvaliteten er ift dybden af farver og "the look and feel". Derfor giver jeg gerne lidt mere til produktionen af billeder. Jeg viste det til nogle i går og de troede først det var et maleri. Fotograf og kunstmaler er jo også at "tegne med lys" = fotografering

I april var jeg med en veninde inde i byen for at se en udstilling på Den Sorte Diamant. Da jeg aldrig havde været der t...
12/05/2026

I april var jeg med en veninde inde i byen for at se en udstilling på Den Sorte Diamant. Da jeg aldrig havde været der tidligere, tog jeg kameraet med, og tullede i øvrigt lidt rundt for mig selv på vej til toget hjem.
Jeg kom tilfældigt forbi Huset, hvor jeg ikke har været inde siden engang i 1980-90erne! Det var søreme et hyggeligt sted, folk sad afslappede og spillede brætspil eller bare hyggede. Jeg mødte nogle turister samt et 2 unge veninder, der var der for første gang.
På Hovedbanegården løb jeg ind i et ansigt, jeg var ret sikker på at jeg har taget et billede af før, i S-toget 2023 - har fundet det og lagt ved her. Jeg husker ikke hans navn, men han er fra Spanien/Marokko oprindeligt....jeg købte en vand til ham, det var åbenbart det eneste han lige trængte til sagde han.

Hey, er det tid til at lege ved de smukke gule marker og lave nogle fede portrætbilleder? Vi kan nå det endnu. Kontakt m...
10/05/2026

Hey, er det tid til at lege ved de smukke gule marker og lave nogle fede portrætbilleder? Vi kan nå det endnu. Kontakt mig for pris.
kh Joan

28/04/2026

Adresse

Frederikssund
3600

Hvad er åbningstiderne?

Fredag 08:30 - 22:00
Lørdag 10:00 - 16:00

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når joanostenfeldt.dk sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del

Type