17/02/2026
I D A & V I C T O R I A ❄️
Årets allerførste fotografering 🙌🏼 De her to skønne piger trodsede gerne sneen, og på trods af kulden, var der kun store smil at se hos dem. 🥰 Sikke en fornøjelse af en første fotografering 👏🏼
Hvis der er andre, der skulle være klar på at begive sig ud i kulden, så send mig endelig en besked her på Facebook eller igennem hjemmesiden www.lyngephotography.dk 😄 En hjemmefotografering kan også sagtens lade sig gøre - dog ikke med større grupper. 😄 Husk dog at jeg fortsat kun fotograferer i lige uger. ☝🏼
Sasja Iversen