18/09/2022
Så har jeg bestået min svendeprøve og er tilbage i Odsherred igen - klar til at kaste mig over nye opgaver :-)
Det har været en længere rejse med først tre måneder hos Ritzau, som derefter sendte mig afsted 13 måneder på Medieskolerne i Viborg, hvor jeg har taget fotografuddannelsen (på en voksenelev-ordning, hvor jeg kun skulle tage skoleforløbene, da jeg allerede havde praktikken dækket via mine m...