29/08/2025
Kære alle, dette blot for at meddele at jeg lukker multifoto d..20 september 2025 efter 75 år I Esbjerg, det er ikke længere muligt at drive en billedbutik med pasfoto når borgerservice med aggressiv markedsføring fortæller at det er kun dem der kan levere godkendte billeder til pas ( ps jeg har i 35 år leveret disse billeder og fået 1 billede underkendt) dvs mit udstyr og min forretning er værdiløs. Tak til kørelærerne for samarbejdet omkring kørekort, det gider borgerservice jo ikke , ligeså en stor tak til alle trofaste kunder med fremmedpas og visa til hele verden ( gad vide hvem skal hjælpe dem når jeg ikke er mere?) Det gider borgerservice heller ikke, igen stor tak men det går ikke mere når den nødvendige indkomst( der er forsvundet I kommunekassen) ikke er mere, lev vel, kærligst torben from