Photo-Andersen.dk

Photo-Andersen.dk M. Jeg er fotograf i Esbjerg, men hvem er jeg endeligt? Mit navn er Marc M. Andersen, er født og opvokset i Esbjerg. Da jeg efterhånden er blevet bedre og bedre.
(1)

Andersen
Photographer – Sports – Events – Portraits
Based in Esbjerg, Denmark

Inquire about assignments, rates and photo prints via:
🌐 www.photo-andersen.dk

📱 Mobile: +45 40 14 96 64
✉️ Mail: [email protected] Jeg startede med at taget billeder i 2013, hvor jeg startede med at fotografere sport og landskabs billeder. mens har jeg været også har været sports-fotograf i Esbjerg i mere end 5

år. Jeg leverer billeder til Ribe Esbjerg HH, hvor jeg er deres faste fotograf. Men du kan også kan se nogen, af mine håndbold billeder på Europamester og Hbold. Eller måske har du set mig sidde i Blue Water Dokken, på min lille stol og fotografere håndbold. Men du kan også risikere at finde mig i skoven, eller på stranden med kameraet. Så begyndte jeg at fotografere mere “Lowlight” eller som folk kalder det Aften billeder og natur billeder. Jeg vil fange motiver som andre ikke ser, med deres blotte øje. Vise at naturen er smuk, eller skibet der ligger til havn er unik på den måde. Jeg vil også gerne vise, at jeg har tænkt over mine billeder. og at jeg ikke bare har taget billedet tilfældigt. Men også af hjertet. Billederne er taget med fordybelse, respekt og vilje, samt kærligheden til fotos. Jeg lader billederne fortælle hver deres historie. Da jeg primært tager billeder i Esbjerg området, mens jeg også kommer rundt omkring og fanger andre motiver. Er det sikkert at du har set mit billede før, eller
måske har du ikke. Men uanset hvad så er du velkommen! Derfor kan det svært at kende motivet, hvis ikke du er fra lokalområdet. Men ellers vil jeg håbe at mit billede er med til at du finder motivet når du bevæger dig ud. Jeg prøver at finde nye steder og andre motiver end kun solnedgange eller krondyrene i Grærup ved langsøen. Jeg kan godt lide at finde en lokation eller andre motiver, som ingen anden fotograf har brugt. Men hvor der er en vilje, er der også en vej. Jeg er rigtig glad for at fotografere motiver, som man ikke bare lige, ser ved at kigge ud af vinduet. Eller som viser en solnedgang uden historien. Jeg ønsker at fremhæve hver en lille detalje, sådan at man kan se billedet er taget med hjertet. Fremfor kun med en knap på mit kamera. Ligemeget om det er natur eller håndbold, så skal de vise de samme følelser. Selvom det kun kan fanges på et splitsekund. Jeg vil ønske dig en rigtig god fornøjelse på min hjemmeside,
samt jeg håber på et glædeligt gensyn! Med venlig hilsen Marc M. Andersen – Photo-andersen.dk

⛳️ Company Day med Ribe-Esbjerg HH – golf, grin og godt selskab 🤾‍♂️💙I dag var spillerne fra Ribe-Esbjerg HH sammen med ...
12/06/2026

⛳️ Company Day med Ribe-Esbjerg HH – golf, grin og godt selskab 🤾‍♂️💙

I dag var spillerne fra Ribe-Esbjerg HH sammen med klubbens sponsorer samlet til en hyggelig Company Day, hvor den stod på golf, gode snakke og masser af fællesskab.

Selvom vejret tidligere på dagen havde valgt at sende en ordentlig regnbyge forbi 🌧️, så kunne det heldigvis ikke tage humøret fra deltagerne. Smilene var store, og stemningen var i top, da sponsorer og spillere hyggede sig sammen på golfbanen.

Flere af spillerne kastede sig også ud i golfens kunst – og det var måske ikke helt alle slag, der sad lige i skabet 😄⛳ Men det vigtigste var selvfølgelig hyggen, grinene og de gode relationer uden for håndboldbanen.

Jeg var med bag kameraet og må nok erkende én ting… Jeg tror ikke lige, jeg skal skifte håndboldfotografiet ud med en karriere som golf-fotograf 😂⛳ Jeg har stadig lidt at lære om at fange de helt rigtige golføjeblikke – men heldigvis var der masser af gode smil at fotografere!

Efter en hyggelig omgang golf blev dagen rundet af med lækkert smørrebrød, kolde sodavand og selvfølgelig muligheden for en velfortjent fadøl 🍻🥪

Tak for en fantastisk dag med Ribe-Esbjerg HH, sponsorerne og alle omkring klubben. Det er netop sådan nogle dage, der viser styrken i fællesskabet 💙🤍

Medalje overrækkelse!______________________
07/06/2026

Medalje overrækkelse!
______________________

Stort Tillykke til spillere, ledere, frivillige m.m fra  vandt det danske mesterskab over           ‼️                  ...
03/06/2026

Stort Tillykke til spillere, ledere, frivillige m.m fra vandt det danske mesterskab over
‼️

Sindsyg kamp mellem  vs.  (35 - 29) med action og masser af redninger, nærkampe og vilde scoringer!_____________________...
03/06/2026

Sindsyg kamp mellem vs. (35 - 29) med action og masser af redninger, nærkampe og vilde scoringer!
______________________

En fantastisk aften bag kameraet 🔥 vs.  hvor begge gav alt, og hallen kogte af stemning.Denne gang løb Team Esbjerg med ...
03/06/2026

En fantastisk aften bag kameraet 🔥
vs. hvor begge gav alt, og hallen kogte af stemning.
Denne gang løb Team Esbjerg med sejren 37 - 30

🏆 FINALETID! 🏆I morgen tørner Team Esbjerg og Odense Håndbold endnu engang sammen i en finale, og det får straks tankern...
01/06/2026

🏆 FINALETID! 🏆

I morgen tørner Team Esbjerg og Odense Håndbold endnu engang sammen i en finale, og det får straks tankerne til at gå tilbage til de mange store øjeblikke, jeg har været så heldig at opleve gennem kameraets linse.

Jeg har haft fornøjelsen af at fotografere hele tre finaler mellem disse to fantastiske hold. Kampe fyldt med drama, nervepirrende afslutninger, jubelscener, tårer og øjeblikke, som man aldrig glemmer.

Noget af det bedste ved sport er minderne. Ikke kun dem vi fotografer deler, men også dem I som fans gemmer på jeres telefoner. 📸

Så jeg er nysgerrig:
Har du billeder eller videoer liggende på din telefon fra tidligere finaler mellem Team Esbjerg og Odense? Del dem meget gerne i kommentarerne! Det kunne være sjovt at se kampen gennem fansenes øjne og sammen genopleve nogle af de største øjeblikke gennem årene.

Jeg glæder mig til endnu et kapitel i denne fantastiske finale-rivalisering. 🤾‍♀️🏆

Hvem tror du løber med guldet denne gang?

Nogle billeder siger mere i stilheden end med ord. 📷🖤Et lille kig gennem vinduet… hvor roen, historien og naturen mødes ...
16/05/2026

Nogle billeder siger mere i stilheden end med ord. 📷🖤
Et lille kig gennem vinduet… hvor roen, historien og naturen mødes i ét øjeblik.

Jeg elsker, hvordan rammen næsten føles som en portal til en anden tid – med det grønne liv udenfor og det stille kors i centrum. 🌿✝️

Det er netop de små detaljer og vinkler, jeg altid jagter med kameraet.

📍 Et øjeblik fanget gennem objektivet af Photo-Andersen.dk

🚨 KONTRAKTFORLÆNGELSE 🚨Efter intense forhandlinger, flere kopper kaffe og muligvis et par billeder som forhandlingsmater...
12/05/2026

🚨 KONTRAKTFORLÆNGELSE 🚨

Efter intense forhandlinger, flere kopper kaffe og muligvis et par billeder som forhandlingsmateriale… kan jeg nu offentliggøre, at jeg fortsætter hos Ribe-Esbjerg HH 📸🤝

Dog kom der én vigtig klausul fra chefen…

“Marc… nu skal du altså til at have sko på.” 👟😅

Så hvis I ser mig løbe rundt i hallen med kamera, stressniveau på 110% og SPLINTERNYE sko på fødderne… så ved I hvorfor 😂

Glæder mig til endnu flere kampe, flere vilde øjeblikke, flere redninger, jubelscener og sikkert også flere kilometer gennem hallen 🙌📷

Tak for tilliden – vi kører videre! 🔵⚪

Der er nogle sæsoner, der bare sætter sig lidt dybere end andre… og den her er én af dem ❤️At få lov til at opleve håndb...
26/04/2026

Der er nogle sæsoner, der bare sætter sig lidt dybere end andre… og den her er én af dem ❤️

At få lov til at opleve håndbolden helt tæt på – sammen med mine drenge fra REH – det er ikke bare kampe og billeder. Det er grin i hallerne, lange ture, små øjeblikke før kampene, hvor alt summer… og de der sekunder, hvor man bare ved, at det her – det er grunden til, man elsker det.

Jeg er sindssygt taknemmelig for hver eneste oplevelse, hver eneste kamp, og hver eneste gang jeg har fået lov til at fange magien gennem mit kamera. Det er minder, jeg tager med mig – ikke bare som fotograf, men som menneske.

Men nogle kapitler slutter også…

Til Mørk– tak for intensitet, klasse og øjeblikke, man ikke glemmer lige med det samme.
Til Mr. Fløj Jørgensen – du har gjort fløjen til noget helt særligt, og det har været en fornøjelse at følge.
Til Kraft – din energi og tilstedeværelse har sat sit præg, både på banen og ved stolperne! og udenfor.
Og til Teis Horn – tak for de øjeblikke, hvor man lige måtte stoppe op og nyde spillet lidt ekstra.

Det er ikke bare et “på gensyn”… det er et farvel med respekt, minder og en lille klump i halsen.

Tak for det, I har givet – både til holdet, sporten og os, der står på sidelinjen og følger med ❤️

Og til mine drenge fra REH – vi er ikke færdige endnu. Slet ikke.
Vi ses jo igen næste Sæson til masser af action og masser af mål!

- Photo! 📸

Sikke en kamp mellem  vs.  (37 - 26) med action og masser af nærkampe og vilde scoringer!Man of the Match:  ____________...
26/04/2026

Sikke en kamp mellem vs. (37 - 26) med action og masser af nærkampe og vilde scoringer!
Man of the Match:
______________________

Adresse

Kvaglundparken
Esbjerg
6715

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 15:00 - 18:00
Fredag 15:00 - 18:00

Telefon

+4540149664

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Photo-Andersen.dk sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del

Type