01/12/2025
🎈🎈🎈 Hip Hip HURRAAAA🎈🎈🎈 (Og bonus på gavekort)
Det er tid til at fejre, at det er 10 ÅR siden jeg gik all in og startede mit fotostudie 💚🎉💚
Det har været nogle skønne, hårde, spændende og til tider lidt for nervepirrende år! Heldigvis har det meste af tiden været fyldt med dejlige kunder og en hel masse børn! Og ja - der har været bump på vejen - 2020/2021 behøver ikke gentage sig...... men med stædighed kan man klare meget!
Jeg er SÅ taknemmelig for alle jer, der følger med og tropper op år efter år her i studiet 💚 Tusind TAK 🙏 Og jeg glæder mig til at se jer og jeres børn foran mit kamera de næste mange år.
Jeg har været i gemmerne og kigge på billeder fra 2015 😍
Mie var én af de første, der kom og bakkede mig op i mit helt nye virke. Jeg elsker, at hun stadig bruger dette billede som profilbillede 😍 Jeg har netop inviteret hende i studiet i januar, så vi kan lave en opdateret version - for at få rundet de 10 år ordentligt af. Så må vi se om billedet bliver skiftet ud.
Men det er ikke kun Mie, der skal forkæles!
For at fejre jubilæet, så er der 25% BONUS på GAVEKORT i hele december 🤩 Dvs. hvis du betaler 100 kr - så lyder gavekortet på 125 kr.
Der er frit valg på beløb. Og kortet kan bruges til alle slags fotograferinger. Selvfølgelig med forbehold for bookede dage.
Måske mangler du den perfekte julegave?
Og HUSK - man må gerne give sig selv et gavekort! Du har også fortjent det!
Ha' en dejlig 1.december! 💚