25/05/2026
På lørdag skal jeg bruge dagen sammen med det her skønne par og forevige en masse af de øjeblikke, man altid håber at kunne huske 🤍
Jeg har efterhånden skåret mine bryllupper ned til max 4-5 om året – ikke fordi jeg ikke elsker dem, men fordi jeg gerne vil kunne glæde mig oprigtigt til hver eneste.
Der er jo også bare noget helt særligt over bryllupper. Stemningen. Nervøsiteten. Krammene. Blikkene. Alle de små ting, som man måske ikke selv når at opdage midt i det hele – men som bliver til minder bagefter.
Og på lørdag får jeg lov til at være med til endnu en af de dage 🫶