04/01/2021
Kære allesammen
Godt nytår til jer alle.
Der er stadig nedlukning til den 17. Januar med, men hvis du står og skal afhente en pakke der har ligget fra før den 22.december, eller noget fotoarbejde der er købt og betalt, kan du enten skrive en mail eller ringe og se om vi er der, så vil der kunne udleveres af bagdøren.
Hvis du har nogle farvefilm der skal fremkaldes, kan de smides ind af postkassen i en kuvert, med navn, telefonnummer og mail, og hvad der skal laves ( kun fremkaldes, fremkaldes med billeder, fremkaldes og digital, fremkaldelse+billeder+digital), så får vi det lavet, ringer når de er klar og om betaling og hvornår de kan afhentes ved bagdøren.Digitale billeder kan sendes på wetransfer og mail og med klare beskeder om hvad der skal laves op til A4, og navn og telefonnummer, så ringer vi når klar og om betaling.
Er der andre spørgsmål, skriv her, send en mail på [email protected], eller prøv at ringe på 35818071.
Mange hilsen fra Jakob og P***e NV-Foto