07/11/2022
Kære alle ❤️
Af flere forskellige grunde, ser jeg mig desværre nødsaget til at lukke min fotografvirksomhed pr. 15 nov 2022.
Det har været et fantastisk eventyr fra jeg startede virksomheden i efteråret 2018 og til nu.
Jeg har foreviget de smukkeste bryllupper samt de skønneste børn fra de lå i deres mødres gravide maver og i deres første leveår.
Hvert år har jeg hjulpet julemanden med billeder af familier og børnebørn til bl.a. bedsteforældre, hvilket altid bragte stor glæde (og selvfølgelig særligt under Corona pandemien ).
Sidste år hjalp jeg diverse partier med valgplakater til kommunalvalget - også Socialdemokratiet i Glostrup som vandt borgmestertaburetten. Fantastisk oplevelse at møde så mange mennesker der virkelig brænder for at gøre en forskel for mit nærområde.
Jeg har også hjulpet virksomheder med medarbejderportrætter samt stemningsbilleder bl.a. et yogastudie, pensionat, landmålerfirma m.m.
Tusinde tusinde tak til verdens bedste kunder - det har været en fornøjelse at møde og forevige jer alle !
Mange kærlige hilsner
Tine