Kaffeklubben på OEG

Kaffeklubben på OEG Ørestad Gymnasiums ældste og største klub. Sat i verden for at propagandere det brune budskab. Klubben ledes af kaffeprofeterne Mia og Tor

Kaffen har altid haft en gennemgribende indflydelse på
verdenshistorien – den franske revolution fik sin spæde start
i små kaffehuse i de parisiske gader, og alverdens filosoffer
og forfattere har strøet tanker over en kop af det sorte guld,
som i oplysningstiden var et statussymbol og indikerede
magt og intellekt – dyder, vi som mennesker stadig higer efter. I Kaffeklubben mødes vi hver torsdag

i Elevbasen for at hylde, ære, skamrose, besynge og herliggøre kaffens eksistens. Kaffeklubben er mere end bare en klub; vi udgør et magtfuldt broderskab, hvis mål officielt er verdensherredømmet; hvilket vi er på god vej til at tage.

Adresse

Ørestads Boulevard 75
Copenhagen
2300

Internet side

Produkter

Kaffe, massere af kaffe!

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Kaffeklubben på OEG sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del