11/07/2024
Åååh, lige ved at komme ned på jorden igen efter en fantastisk koncertoplevelse i går aften på "Liv og Glade Dageløkke Festival" på Langeland - eller rettere: 2-3 fede koncertoplevelser 🥰
Vores egen med Shu-bi-dua 2.0 - som foregik mens solen gik ned over vandet, som vi havde frit udsyn til fra scenen, og med verdens skønneste publikum (igen-igen) og en flok festarrangører, der virkelig var i festhumør og gjorde alt så godt for os ♥️
Jimmy Bacoll fra Zididada havde fødselsdag og dét kunne mærkes på både den fest han havde ude i siden af scenen under vores koncert og på hans højtflyvende og smittende humør 😅
Og lige før os, spillede fu***ng legendariske Sanne Salomonsen med sit lille "familieband", bestående af hendes fantastiske søn, Victor Salomonsen, der fyrede fed spade af sammen med ligeså fantastiske Vicky Singh, og stærke Annika Askman på keyboards og vidunderligt kor.
Og ... jeg laver lige en omvendt Treo: Sanne synger fu***ng fedt igen!!! Hun shiner på scenen og lyder som en 28 årig udgave af sig selv. Det var så smukt og livsbekræftende at opleve - og det gjorde mig så glad. Det er IKKE nemt at komme igen efter den tur hun ulykkeligvis fik for en del år siden - det kræver hårdt arbejde og insisteren på bare at VILLE det, men/og Sanne har dét, på en måde der virker som om, hun ikke kan lade være - at det ikke er en mulighed at forblive tavs eller dysset ned. Det er så smukt og jeg er så glad for at få den mulighed for at opleve hendes power og hendes vidunderlige stemme igen nu ... 30 år efter at jeg hørte hende med Sneakers inde i Pisserenden og alle mulige andre fede steder. Det føles ikke som et come-back - det føles bare som om hun ER her - som hun altid har været ♥️✊
Og forresten: Erann David Drori, som spillede før Sanne, og som vi derefter spiste frokost sammen med, er bare landets sødeste og kærligste og mest vidunderlige menneske. Punktum!
(Og ... så synger han da i øvrigt også meget godt, ikke? 😅)
Sikken en masse liv og gode, smukke oplevelser, man får ud af at spille lidt guitar i ny og næ ✊♥️😎